خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اتحادها
بووه
3

دی لیخت: سعی می‌کنم از کیه لینی و بونوچی یاد بگیرم

4 0

یوونتوس   1399/02/12

دی لیخت: سعی می‌کنم از کیه لینی و بونوچی یاد بگیرمماتیاس دی لیخت مدافع جوان یوونتوس از حضور در کنار بازیکنانی نظیر ویرژیل فن دایک، جورجو کیه‌لینی و لئوناردو بونوچی ابراز خوشحالی می کند. ماتیاس دی لیخت از آکادمی فوتبال آژاکس به سطح اول فوتبال اروپا معرفی شد. او بعد از درخشش در لیگ قهرمانان اروپای فصل گذشته مشتریان زیادی پیدا کرد اما نهایتاً در تابستان سری آ و یوونتوس را به عنوان چالش جدید خود انتخاب کرد.زوج دی لیخت در ...

بووه به سلتاویگو پیوست

5 0

لیون   1394/10/29

کلودیو بووه با قراردادی پنج ساله از لیون به سلتاویگو پیوست.بووه بازیکن 27 ساله سابق لیون پس از اینکه در تست پزشکی سلتاویگو پذیرفته شد، قرارداد 5 میلیون یورویی اش با باشگاه سلتاویگو به امضا رسید. فصل گذشته او در باشگاه گوین گمپ در 17 حضورش در لیگ 1 فرانسه 1 گل به ثمر رساند. اما پس از حضور در لیون برای خحضور در ترکیب این تیم به مشکل برخورد.

گزارش آماری رئال-یووه: کهکشانی‌ها، پیش به سوی شکستن آمار

21 1

رئال‌مادرید   1394/02/23

وونتوس هیچ وقت در تورنمنت‌های اروپایی، بعد از برد 2-1 در بازی رفت، از گردونه رقابت‌ها کنار نرفته است.در آستانه دیدار حساس و تماشایی رئال مادرید و یوونتوس در دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، مروری آماری بر نکاتی مرتبط با این بازی خواهیم داشت:* چالش پیش روی مادریدی‌ها: رئالی‌ها در شرایطی قصد دارند تا در بازی امشب، نتیجه باخت 2-1 بازی رفت را خنثی کنند که تا به امروزهیچ تیمی در تاریخ تورنمنت‌های اروپایی ...

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi