خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,043

ستایش مسی توسط اتوئو

ستایش مسی توسط اتوئو
ساموئل اتوئو، ستاره سابق بارسلونا، معتقد است که لیونل مسی حتی زمانی که برای تیم دوم بارسلونا بازی می کرد، نشان داد که به بازیکن بزرگی تبدیل خواهد شد.
اتوئو بین سال های 2004 تا 2009 در کنار مسی برای بارسلونا بازی کرد و پس از آن به عنوان بخشی از مبلغ انتقال زلاتان ابراهیموویچ، راهی اینتر شد.
اتوئو عضوی از خط حمله خطرناک بارسلونا در کنار رونالدینیو و تیری آنری بود که موفق به فتح سه قهرمانی لالیگا، دو چمپونزلیگ و یک کوپا دل ری شدند. این ستاره 39 ساله معتقد است که تبدیل شدن مسی به یک ستاره در سطح جهانی، اتفاقی قابل پیش بینی بود.
او به خبرنگاران گفت:" او هم برای تیم دوم بازی می کرد و هم تیم اصلی و خیلی بازیکن خوبی بود. ما از همان موقع می دانستیم که مسی روزی به چیزی که الان هست، تبدیل می شود. من خیلی خوشحالم زیرا او با سختکوشی خود به اینجا رسید."
اتوئو معتقد است یکی از جذاب ترین جنبه های موفقیت مسی این است که او فروتنی اش را حفظ کرده است؛ در حالی که توانسته به 6 توپ طلا برسد؛ دستاوردی که بعید است بازیکن دیگری به آن دست پیدا کند.

" او اصلا تغییر نکرد. او هنوز همان آدم خوب است که من آن زمان می شناختم و هنوز هم می شناسم. او به تازگی به من گفت "متشکرم ساموئل"، به خاطر توصیه هایی که به او کردم، تشکر کرد- توصیه هایی که من اینجا نمی توانم بیان کنم- که دوران حرفه ای او را تغییر داد.
در آن زمان او باید بعضی چیزها را تغییر می داد اما او همیشه بازیکن بااستعدادی بود. من افتخار می کنم و خوشحالم داستانی که نوشت را دیدم؛ داستانی که هنوز تمام نشده است. بسیار دشوار و تقریبا غیرممکن است که از میراث او پیشی گرفت. مهمترین چیز برای من شخصیت اوست. همه از او متشکر هستند و او را به عنوان بازیکن تحسین می کنند. اما او آدم فوق العاده ای است و من از اینکه هنوز جزو دوستان او هست، احساس غرور می کنم."

برچسب‌ها: بارسلونا بارسا مسی اتوئو

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

279 Fc Pep1399/02/10

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi