خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,049

سورین:مسی آدم فضایی است وشایستگی قهرمانی با آرژانتین را دارد

سورین:مسی آدم فضایی است وشایستگی قهرمانی با آرژانتین را دارد
خوان پابلو سورین، بازیکن سابق تیم ملی آرژانتین، معتقد است که لیونل مسی یک آدم فضایی است و ابراز امیدواری کرد که این کشور بتواند پیش از بازنشستگی با این بازیکن یک قهرمانی کسب کند. 

سورین پس از بازنشستگی در سال 2009 با لیونل مسی در تیم ملی آرژانتین هم بازی شد. او که در طول این سال ها پیشرفت مسی را شاهد بوده، معتقد است که در دوران اوج نمی توان این بازیکن را متوقف کرد و تاکید کرد که او با توجه به تمام خدماتی که به تیم ملی انجام داده شایسته دریافت یک جام قهرمانی با این تیم هست. سورین در گفتگو با اوله در این باره اظهار داشت: " خوشبختانه ما در کنار یکدیگر بازی کردیم. او یک آدم فضایی است. هیچ راهی برای متوقف کردن او وجود ندارد. گلی که در بازی برابر اتلتیک بیلبائو در فینال کوپا دل ری زد را دیدید. او در پست وینگر راست نیز مانند یک هیولاست! من واقعا افتخار می کنم که در اولین دفعات حضور او در تیم ملی در کنارش بازی کرده ام. مسی نمی خواهد رکوردی را در تیم ملی بشکند بلکه به این تیم کمک می کند. او همچنین مانند همه ما وقتی رشد می کنیم، می داند که صدایش چه ارزشی دارد. امیدوارم در یک تورنمنت مهم با او نتیجه بگیریم. او شایستگی های زیادی دارد اما مشکلات بسیاری را از سر گذرانده است. فکر می کنم که نه تنها آرژانتینی ها بلکه هواداران او در سراسر دنیا در انتظار موفقیت او با تیم ملی آرژانتین هستند. "

برچسب‌ها: مسی مسی یکی از 3 بازیکن برتر جهان بارسا بارسلونا ۶ توپ طلا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

7 0

237 شهدای رهنان1398/10/18

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi