خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار دورتموند
اتحاد دورتموند
16
3,463

رئال و یک هدف جدید در بازار نقل و انتقالاتی

رئال و یک هدف جدید در بازار نقل و انتقالاتی
به گزارش “ورزش سه”، بعد از تعطیلی رقابت‌ها به دلیل شیوع ویروس کرونا شایعات نقل و انتقالاتی مهم ترین اخبار مربوط به فوتبال محسوب می شود و یکی از تیم‌هایی که به طور قطع بیش از سایرین در معرض این شایعات قرار داشته رئال مادرید بوده است.

در چند هفته اخیر شایعات زیادی در رابطه با اهداف نقل و انتقالاتی رئال مادرید منتشر شده است. در ابتدا گفته شد که کیلیان امباپه هدف اصلی لوس بلانکوس به حساب می‌آید؛ با این حال بعد از آن شایعاتی در رابطه با حضور بازیکنانی نظیر ارلینگ هالند نیز در رئال مادرید منتشر شد.

حالا اما یک ستاره غیرمنتظره به این لیست اضافه شده است. بر اساس گزارش دون بالون، باشگاه اسپانیایی به جذب هافبک جوان و ۲۳ ساله باشگاه دورتموند یعنی جولیان برانت علاقه نشان داده است. گفته می شود که ارزش این بازیکن چیزی حدود ۶۰ میلیون یورو خواهد بود و در رئال در این راستا برای جذب او اقدام خواهد کرد.

برانت فصل خوبی را در دورتموند پشت سر می گذارد و در مجموع ۳۳ بازی برای این تیم انجام داده و آمار ۷ گل و ۸ پاس گل را به ثبت رسانده است.

برچسب‌ها: رئال مادرید کرونا ارلینگ هالند

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 0

103 Gem Cite (ح)1399/02/20

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi