خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار رئال‌مادرید
اتحاد رئال‌مادرید
3
100,131

آس: بنزما، هالند را از رئال مادرید دور کرد

آس: بنزما، هالند را از رئال مادرید دور کرد
رئال مادرید مدتهاست که شرایط خرید ارلینگ هالند ستاره نروژی دورتموند را دنبال می کند. خرید امباپه قطعی است و رئال می خواهد یک خرید دیگر هم برای تقویت ترکیبش داشته باشد. هالند در خط حمله در کنار اورلین شوامنی گزینه های دیگر هستند که به نظر می رسد که رئال فقط یکی از آنها را می تواند بخرد.

شوامنی و هالند هرد و می خواهند از باشگاه هایشان جدا شوند و گام بعدی و بزرگ دوران فوتبالشان را بردارند. قیمت هالند 75 میلیون یوروست اما مشکل این جاست که وکلایش کمیسیون هایی نجومی می خواهند و همین مسئله باعث می شود تا خرید شوامنی راحت تر باشد.

مصدومیت های پرشمار هالند و البته درخشش بنزما باعث شده تا فعلا رئال از هالند دور شود. در حقیقت رئال تصور می کند که مثلث امباپه-بنزما-وینیسیوس برای فصل آینده کافی است به خصوص که خرید هالند با احتساب کمیسیون ها حداقل 150 میلیون یورو هزینه دارد.

برچسب‌ها: رئال مادرید ارلینگ هالند

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

69 ǟƖცคς✞ȑひ1401/01/27

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi