خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار لیورپول
اتحاد لیورپول
13
3,386

لیورپول یک گام دیگر به جذب پدیده آلمانی نزدیک‌ شد

لیورپول یک گام دیگر به جذب پدیده آلمانی نزدیک‌ شد
به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، باشگاه لیورپول یک قدم دیگر به امضای قرارداد با کای هاورتز ستاره جوان بایر لورکوزن نزدیک‌تر شده و یکی از مسئولان باشگاه آلمانی هم به تازگی از جدایی احتمالی کای هاورتز در تابستان امسال خبر داده است. لیورپول یکی از چندین باشگاه اروپایی است که در نقل و انتقالات تابستانی قصد دارد یک هافبک هجومی جذب کند. در طرف دیگر نیز هاورتز آماده است تا در پایان فصل، لورکوزن را پس از گذراندن یک فصل فوق العاده ترک کند.آرسنال و چلسی دیگر باشگاه‌هایی هستند که تمایل دارند هاورتز را جذب کنند، اما به نظر می‌رسد قرمز‌ها شانس بیشتری برای به خدمت گرفتن این ستاره آلمانی داشته باشند. هافبک ۲۰ ساله بایر لورکوزن در بازی‌های این فصل ۶ بار برای تیمش گلزنی کرده و ۵ پاس گل داده است. عملکرد خوب هاورتز باعث شده نام او در زمره استعداد‌های جوان فوتبال اروپا مطرح شود.

برچسب‌ها: هاورتز لیورپول هافبک

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

6 1

146 Tiraxtuor1399/02/02

Rezarfff (ح): ب درد نمیخوره

3 ارديبهشت (08:35)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi