خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایران
اتحاد ایران
1
128,342

درودگر: فسخ قرارداد اسکوچیچ شوخی است

درودگر: فسخ قرارداد اسکوچیچ شوخی است
درودگر: فسخ قرارداد اسکوچیچ شوخی است

عضو هیات رییسه سازمان لیگ می‌گوید مگر می‌شود ۲۰۰ هزار دلار برای یک مربی هزینه کنند و به سفر برود و بدون این‌که حتی تمرینی برگزار شود با او تمام کنند.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، صادق درودگر درباره اخبار مربوط به انتخاب کالدرون به عنوان سرمربی تیم‌ملی فوتبال ایران، اظهار کرد: من قرارداد آقای اسکوچیچ را خودم دیده‌ام و اصلا قرارداد ایشان به این شکل نیست که اعلام شده است و مدت زمانش به این زودی به پایان نمی‌رسد. مگر می‌شود یک فدراسیون ۲۰۰ هزار دلار برای یک مربی هزینه کند و به سفر بفرستد و بدون این‌که حتی یک‌جلسه تمرینی برگزار شود، قراردادش فسخ کند. این‌معادله بچه گانه بازی یک ایجنت برای بازارگرمی و فروش ایشان به یک باشگاه داخلی یا حوزه خلیج فارس است.

او ادامه داد: امکان ندارد چنین چیزی اتفاق بیفتد. فدراسیون یک شخصیت حقوقی دارای تجربه است و با این مشکلاتی که طی سال‌های اخیر برای مربیان خارجی در تیم‌های ملی و باشگاه‌ها پیش آمده است، کدام عقل سلیمی چنین تصمیم بچه‌گانه‌ای می‌گیرد؟ فکر می‌کنم دلالش می‌خواهد او را بر سر زبان‌ها بندازد تا ارزش قیمتش را بالا ببرد و دوباره مشتری جذب کند. من به عنوان رییس سازمان اقتصادی فدراسیون می‌گویم واقعا مسخره بازی است اگر فکر کنیم این اتفاق می‌افتد و واقعا نمی‌شود که این همه هزینه شود و بدون حتی یک‌جلسه تمرینی یا یک بازی دوستانه به به سرمربی تیم‌ملی بگویند برو!

عضو هیات رییسه سازمان لیگ در پایان گفت: قطعا فدراسیون دارای تدبیر است و هیچ گاه چنین تصمیمی را نمی‌گیرد. اصلا این جوک باعت خنده ما در روزهای تلخ کورونایی شد.

برچسب‌ها: مارک ویلموتس (سرمربی) تیم ملی ایران

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

90 اوتاکو.انیمه1399/01/25

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi