خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,280

روایت جاستین هویت از نبرد بوفه؛ پرتاب پیتزای فابرگاس به فرگی

روایت جاستین هویت از نبرد بوفه؛ پرتاب پیتزای فابرگاس به فرگی
حالا این داستانی است که شاید بارها دوباره بازخوانی شود. دقیقا بعد از آنکه رکورد 49 بازی شکست ناپذیری آرسنال در یک بازی بسیار جنجالی در سال 2004 مقابل منچستریونایتد به پایان رسید، بازیکنان هر دو تیم به سمت تونل و رختکن اولدترافورد حرکت کردند. جو طوری بود که آرسنالی ها پس از چند تصمیم جنجالی داور، خودشان را محق می دیدند و بدین ترتیب در تونل ورزشگاه، جو کاملا آشفته شد و بازیکنان به جان هم افتادند. حتی آرسن ونگر هم بحث لفظی شدیدی با رود فن نیستلروی داشت.

به گزارش GOAL سپس سر الکس فرگوسن به آن غوغا پیوست و چند ثانیه بعد، یک پیتزا به شدت به صورت او برخورد کرد. "نبرد بوفه" آنجا متولد شد. در حالی که همه دیدند سر الکس فرگوسن در کنفرانس خبری بعد از بازی کت و شلوار پوشیده بود و لباس خود را عوض کرده بود، شایعات در مورد آنکه در رختکن چه اتفاقی افتاده، در رسانه های انگلیسی بسیار زیاد بود و کسی دقیقا نمی دانست آنجا چه شده است.

چیزی که خیلی زود مشخص شد، این بود که یک پیتزا به صورت سر الکس فرگوسن برخورد کرده و مشخص نیست چه کسی آن را پرتاب کرده است. خیلی ها انگشت اتهام را به سوی اشلی کول بلند کردند اما همچنین هافبک اسپانیایی آرسنال، سسک فابرگاس نیز که آن زمان تنها 17 ساله بود، همیشه متهم بود. فرگوسن سال 2013 در این مورد نوشته بود:

می گویند فابرگاس بوده که پیتزا را به سمت من پرتاب کرده است اما تا این لحظه من هنوز نمی دانم چه کسی آن کار را کرد.
4 سال بعد، در سال 2017 سسک فابرگاس بالاخره در یک برنامه تلویزیونی این راز سربسته را باز و اعتراف کرد که او پیتزا را به صورت فرگوسن زده است. حالا مدافع سابق آرسنال، جاستین هویت توضیح داد که آن روز در تونل رختکن اولدترافورد چه اتفاقی افتاد:

آنجا جنگ بود. همیشه رقابت ما با منچستریونایتد سخت بود و بازی های رو در روی ما همیشه خیلی نفس گیر می شد. من پیتزا را دیدم اما زمان برخورد آن به فرگوسن را ندیدم. فقط یادم می آید همه به هم نگاه می کردند و منتظر یک واکنش بودند. هیچکس باورش نمی شد. چهره همه مثل این بود که: "wow یک نفر پیتزا پرتاب کرد!"
به طور واضح هیچکس انتظار چنین چیزی را نداشت زیرا قبل از آن هیچکس پیتزا به سمت کسی پرتاب نکرده بود! احساسات کم کم در حال بروز دادن بود و هر کس به سمت یکی دیگر می رفت و بعد ماموران امنیتی از راه رسیدند.
هویت آن روز در بین نفرات تیم نبود اما با تیم به منچستر سفر کرده بود. او ادامه داد:

در آن زمان همه اشلی کول را مقصر می دانستند اما کار او نبود. همه می دانستیم فابرگاس پیتزا را پرتاب کرد اما هیچکس چیزی نگفت زیرا چیزی برای گفتن وجود نداشت. بیشتر از آنکه به فکر مقصر پرتاب پیتزا باشیم، همه ما از آن شکست نا امید بودیم. فقط نا امید بودیم که شکست خورده بودیم اما بعدها همه در مورد آن اتفاق می خندیدند.
فابرگاس پس از آنکه سال 2017 به آن کار اعتراف کرده بود، در سال 2019 جزئیات بیشتری در این مورد ارائه کرد. وی در گفتگو با بین اسپورت گفت:

من آن روز بازی نکردم و به همین دلیل اولین بازیکنی بودم که وارد تونل شدم و آن پیتزا را دیدم چون خیلی گرسنه بودم. صدای داد و فریاد شنیدم. بیرون رفتم و دیدم ریو فردیناند، تیری آنری، سول کمپل و همه بازیکنان قوی جثه با هم درگیر شده اند. نمی دانستم چکار کنم چون چثه ام کوچک و لاغر بودم. بنابراین فقط پیتزا را به سمت جمعیت پرتاب کردم. کار دیگری از دستم بر نمی آمد زیرا تونل پر از بازیکنان قوی و بزرگ بود که با هم درگیر شده بودند.
بعدا فهمیدم آن پیتزا به صورت آقای فرگوسن برخورد کرده است. قبلا به طور علنی از او عذرخواهی کردم و باز هم این کار را خواهم کرد. اصلا عمدی نبود. فقط اتفاق افتاد.

برچسب‌ها: منچستر یونایتد منچستریونایتد فابرگاس فرگوسن فرگی شکست ناپذیری آرسنال ونگر ارسن ونگر

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 0

312 Badrud City1399/01/05

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi