خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,284

ایگالو : ویروس کرونا محبت ورزیدن به یکدیگر را به ما یادآوری

ایگالو : ویروس کرونا محبت ورزیدن به یکدیگر را به ما یادآوری
در شرایطی که ویروس کرونا بر دنیا و همچنین جهان ورزش سایه افکنده است، اودیون ایگالو از صحبت کردن در مورد آینده خود امتناع کرد.

به گزارش سایت گل، این مهاجم 30 ساله پس از انتقال قرضی به منچستریونایتد، کمک خوبی برای تیمش بوده است. او در سه حضور ابتدایی خود در ترکیب اصلی تیم 4 گل به ثمر رساند تا ارزش‌هایش را ثابت کند. با توجه به تعطیلی مسابقات به خاطر این بیماری پاندمیک، ممکن است قبل از پیگیری ادامه فصل، قرارداد شش ماه ایگالو با یونایتد به پایان برسد. اما مهاجم پیشین واتفورد در حال حاضر چنین دغدغه‌ای ندارد.

صحبت کردن در مورد سایر چیزها در این مقطع نه تنها خودخواهانه خواهد بود، بلکه کاملا غیر ضروری است. حتی به این (قراردادم) فکر نمی‌کنم. چالشی که حالا پیش رو داریم یک چالش فوتبالی نیست بلکه یک معضل جهانی است. نمی‌توانیم فوتبال را نسبت به سلامتی در اولویت قرار بدهیم. در حال حاضر سالم ماندن و دعا کردن برای خوب شدن حال بیماران است. این یک یادآوری دیگر برای ما است تا در این دنیا به هم عشق بورزیم و به هم محبت کنیم چون وقتی مشکل یکی، مشکل همه ماست.
در حالی که خانواده ایگالو در لندن حضور دارند، او خودش را در خانه‌اش در منچستر قرنطینه کرده است.

همه ما در خانه به صورت انفرادی در حال تمرین کردن هستیم. البته که مثل سایر بازیکنان و هواداران دلم برای فوتبال تنگ شده است ولی زندگی ادامه دارد. سالم و زنده ماندن بزرگ‌ترین بازی ما در زندگی است و همه ما باید در آن نقش ایفا کنیم. در این برهه فوتبال در کل قاره باید عقب نشینی کند و این کاملا قابل درک است. ویروس کرونا روی همه کشورها و در تمامی قاره‌ها تاثیر گذار بوده است. به یاد تمامی کسانی که از این ویروس متاثر شده‌اند هستم و برای آن‌ها و خانواده‌هایی که عزیزان‌شان را از دست داده‌اند، دعا می‌کنم. ولی می‌دانم ویروس کرونا را شکست خواهیم داد و مردم را تشویق می‌کنم تا دید مثبتی داشته باشند.

برچسب‌ها: اودین ایگالو ایگالو منچستر یونایتد منچستریونایتد کرونا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

192 Badrud City1399/01/02

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi