خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,285

تاکید منچستریونایتد بر پیگیری باقی مسابقات فصل 20-2019

تاکید منچستریونایتد بر پیگیری باقی مسابقات فصل 20-2019
باشگاه منچستریونایتد خواستار این است حالا که تاخیر یک ساله در برگزاری جام ملت‌های اروپا قطعی شده است، تکلیف فصل 20-2019 روشن شود.

به گزارش ایندیپندنت، امروز از به تعویق افتادن مسابقات یورو تا تابستان سال بعد خبر رسید. این تصمیم در پی مشکلات پدید آمده ناشی از شیوع پاندمیک ویروس کرونا اتخاذ شده است. بدین ترتیب فرصتی فراهم شده است تا رقابت‌های باشگاهی که نیمه کاره مانده‌اند، در ماه‌های آینده پیگیری شوند. منچستریونایتد که هدف رسیدن به لیگ قهرمانان را در سر دارد، یکی از چندین باشگاه لیگ برتری است که خواستار ادامه یافتن فصل 20-2019 در سریع‌ترین زمان ممکن است. آن‌ها در بیانیه‌ای اعلام کردند:

امیدواریم تصمیم یوفا برای به تعویق انداختن یورو 2020، بستری برای در اولویت قرار دادن رقابت‌های داخلی و اروپایی و مشخص شدن سر انجام آن‌ها فراهم کند. طبیعتا ویروس کرونا شرایط پیش بینی نشده متعددی را ایجاد کرده است و سلامت و تندرستی هواداران، بازیکنان و عوامل باشگاه‌ها باید در اولویت قرار بگیرد. ما به تعاملات مستمرمان با یوفا، اتحادیه باشگاه‌های اروپایی و لیگ برتر ادامه خواهیم داد تا از نزدیک شاهد پیشرفت ماجرا باشیم.
در پی این بحران، تمامی پنج لیگ معتبر اروپایی تعطیل شده‌اند. قرار است در روز پنجشنبه سران لیگ برتر برای تصمیم گیری در مورد آینده، نشست هم اندیشی داشته باشند.

برچسب‌ها: منچستریونایتد منچستر یونایتد کرونا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

4 0

86 Badrud City1398/12/28

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi