خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,042

گریزمان من را یاد فصل اول کوتینیو در بارسا می‌اندازد

گریزمان من را یاد فصل اول کوتینیو در بارسا می‌اندازد
به گزارش "ورزش سه"، یک پرونده نقل و انتقالاتی بسیار طولانی، نهایتاً در تابستان ۲۰۱۹ و پس از کش و قوس‌های فراوان به سرانجام رسید و آنتوان گریزمان از اتلتیکو مادرید به بارسلونا پیوست. ستاره فرانسوی در این فصل عملکرد نسبتاً خوبی ارائه داده اما هنوز نتوانسته انتظار هواداران بارسا را به طور کامل برآورده کند.
اسطوره باشگاه بارسلونا معتقد است که باید کمی به گریزمان فرصت بیشتری داده شود. ریوالدو در این باره گفت: " بسیاری از هواداران بارسا در اولین فصل حضورش در بارسلونا انتظار بیشتری از آنتوان گریزمان داشتند به خصوص بدون کوتینیو و همچنین لوئیس سوارز و عثمان دمبله به دلیل مصدومیت. با این وجود فکر می کنم که هنوز برای صحبت درباره فروش گریزمان زود است.
ریوالدو در ادامه گفت: "انتظار می‌رفت که او بعد از یک دوره طولانی در اتلتیکومادرید با اسپانیا و لالیگا سازگار شده باشد و بتوانند تاثیر بیشتری در نوکمپ بگذارد. اما فکر می‌کنم گریزمان هنوز هم می‌تواند تفاوت ها را رقم بزند به خصوص در غیاب لیونل مسی! بنابراین باید منتظر ماند و دید که آیا او می‌تواند با بارسلونا هماهنگ شود یا خیر. گریزمان از کیفیت لازم برای موفقیت در این باشگاه برخوردار است.
گریزمان من را یاد فصل اول کوتینیو در بارسا می اندازد. هر دو با کیفیت خوب وارد بارسلونا شدند اما نتوانستند آن را در این تیم نیز تکرار کنند.

برچسب‌ها: فیلیپ کوتینیو بایرن مونیخ آنتوان گریزمان ریوالدو بارسلونا برزیل

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 0

188 .....brazil1399/01/01

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi