خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,042

انتظار بیشتری از گریزمان در بارسلونا داشتم

انتظار بیشتری از گریزمان در بارسلونا داشتم
ریوالدو، ستاره سابق بارسلونا مدعی شد انتظارات از آنتوان گریزمان در ترکیب این تیم بیشتر است.

به گزارش "ورزش سه"، تابستان سال گذشته و بعد از جنجال های فراوان بین دو باشگاه بارسلونا و اتلتیکومادرید، سرانجام آنتوان گریزمان راهی نوکمپ شد. اما این ستاره فرانسوی در ماه های ابتدایی حضور در ترکیب بارسلونا نمایش چندان موفقی نداشته و انتقاد بسیاری را برانگیخته است. ریوالدو معتقد است آنتوان گریزمان برای پیشرفت بیشتر در ترکیب بارسا باید با تعهد بیشتری در میدان ظاهر شود.

ریوالدو گفت: "از بازیکنی که موفق به فتح جام جهانی شده و به بازی کردن در لالیگا نیز عادت داشته است، انتظار بیشتری وجود داشت. خصوصا من در این فصل انتظار داشتم گریزمان بازیکن تاثیرگذارتری باشد، زیرا فیلیپ کوتینیو که نوکمپ را ترک کرده و لوییس سوارز و عثمان دمبله نیز که مصدوم هستند. اولین فصل گریزمان من را به یاد کوتینیو می اندازد.

ما باید منتظر باشیم تا گریزمان کمی بیشتر با بارسلونا، سبک و سیستم تاکتیکی این باشگاه سازگار شود. گریزمان از کیفیتی برخوردار است که بتواند سطح خوبی از خود در ترکیب بارسلونا ارائه دهد. گریزمان برای رسیدن به بهترین سطح خود و تبدیل شدن به یک بازیکن سرنوشت ساز در برنامه های کیکه ستین باید تبدیل به بازیکنی متعهدتر شود."

برچسب‌ها: بارسلونا ریوالدو آنتوان گریزمان برزیل

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 0

166 Msht1399/01/02

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi