خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,216

رئیس هیات مدیره پرسپولیس: من سرپرست پرسپولیس هستم

رئیس هیات مدیره پرسپولیس: من سرپرست پرسپولیس هستم
مهدی رسول پناه گفت: آقای انصاریفرد باید در جلسه هیات مدیره و بعد از تعیین تکلیف موارد مالی و تعهدات مدت مسئولیت خود استعفایش را مطرح کند اما فعلا من سرپرست باشگاه هستم!

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، رسول پناه رئیس هیات مدیره پرسپولیس گفت: در مدت مسئولیت آقای انصاری فرد تعهدات مالی زیادی ایجاد شده و منتظر هستیم ایشان با حضور در جلسه هیات مدیره درباره عملکرد چند ماهه و میزان تعهدات مالی و سایر موارد مربوط به مسئولیت خودش توضیح دهد.

وی ادامه داد: مطابق قوانین، استعفای اقای انصاری فرد باید در هیات مدیره مطرح و مورد بررسی قرار گیرد و تاکنون استعفایی از ایشان بدست ما نرسیده است.

رسول پناه رئیس هیات مدیره پرسپولیس گفت: در زمان مسئولیت آقای انصاری فرد تعهدات مالی گسترده ای برای پرسپولیس ایجاد شده و چک های زیادی تحت عنوان هزینه های باشگاه خرج شده و الان با بدهی به روز مواجه هستیم و منتظریم آقای انصاری فرد در جلسه هیات مدیره در این موارد و تعهدات جدید برای پرسپولیس توضیح دهد.

وی گفت: با تصمیم هیات مدیره تا زمان تعیین وضعیت مدیر عامل، سرپرست باشگاه پرسپولیس هستم.

برچسب‌ها: پرسپولیس رسول پناه سرپرست

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

8 0

112 سلسائو صفاششهر1398/12/21

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi