خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,297

ایگالو: تصور نمی کردم که روزی برای منچستریونایتد بازی کنم

ایگالو:  تصور نمی کردم که روزی برای منچستریونایتد بازی کنم
ودیون ایگالو، مهاجم نیجریه‌ای شیاطین سرخ به تمجید از زوج خط حمله مرگبار منچستریونایتد در سال های قبل یعنی اندی کول و دوایت یورک می پردازد.

به گزاش beIN Sports، از ایگالو خواسته شد تا از بازیکنان مورد علاقه خود در منچستریونایتد نام ببرد و اینکه از تماشای بازی چه بازیکنی در این تیم لذت می برده است که او پاسخ داد:

من با تماشای بازی های اندی کول بزرگ شده‌ام. اندی کول و دوایت یورک دو مهاجم منچستریونایتد بودند که در گذشته برای این تیم گلزنی می کردند. آن ها بسیار نیرومند و پرصلابت بودند و با کمک یکدیگر گل های زیادی را به ثمر رساندند. من سعی می کردم تا آخر هر هفته و در صورت امکان، بازی های یونایتد را تماشا کنم و هنوز هم آن خاطرات را به یاد دارم. هنگامی که در دوران کودکی از رویای بازی در منچستریونایتد صحبت می کنید، مردم می گویند: "آیا دیوانه شده‌ای؟" زیرا در آن زمان شما نمی دانید که چه اتفاقی در آینده رخ خواهد داد. در ابتدا فقط خواستار این هستید تا برای شروع فوتبال خود، به خارج از کشور بروید حتی اگر فرصت رفتن به یک تیم کوچک را داشته باشید و در آن زمان به هیچ عنوان صحبتی از رفتن به منچستریونایتد مطرح نیست. من هرگز تصور نمی کردم که اینطور شود. (انتقال به منچستریونایتد) حتی زمانی که برای واتفورد بازی می کردم، هیچگاه فکر نمی کردم که روزی این اتفاق رخ دهد.

برچسب‌ها: ایگالو منچستریونایتد منچستر یونایتد اندی کول

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

160 Badrud United1398/12/26

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi