خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,206

واکنش سپاهان به احتمال دادن جام به پرسپولیس

واکنش سپاهان به احتمال دادن جام به پرسپولیس
رئیس هیات مدیره باشگاه سپاهان گفت: اگر مدیریت کرونا طول کشید، باید لیگ را تمام کنیم و به فکر لیگ بعدی باشیم.

به گزارش مشرق، منوچهر نیکفر در خصوص وضعیت ادامه مسابقات لیگ برتر در فصل نوزدهم اظهار داشت: واقعیت این است که هیچ مسابقه‌ای حتی فینال جام جهانی از جان افراد با ارزش‌تر نیست. ورزش باید در خدمت شادی و سلامت مردم باشد و اگر بخواهیم به خاطر ورزش جان مردم را به خطر بیندازیم،‌ ارزشی ندارد. فیفا و همچنین سازمان لیگ تصمیم درستی گرفتند که مسابقات تعلیق شود. به هر حال فوتبال مهمتر از کارخانه‌های تولیدی یا آموزش و پرورش نیست که آن‌ها هم تعطیل شدند. یک کار ملی در حال انجام است. امیدوارم با اتفاقی که می‌افتد این زنجیره شکسته شود و در اسرع وقت شرایط عادی شود. ما هم در این مدت برنامه‌ریزی‌های خودمان را انجام می‌دهیم.

اگر مدیریت کرونا طول کشید، باید لیگ را تمام کنیم

سرپرست باشگاه سپاهان در خصوص نحوه اتمام لیگ امسال، تصریح کرد: اگر روند این بیماری کنترل و شیوع کرونا کمتر شود و روند مثبتی را شاهد باشیم می‌توان لیگ را ادامه داد اما اگر این تهدید همچنان وجود داشته باشد و طولانی شود مثلا اگر تا پایان اردیبهشت طول بکشد، به نظرم امکان ادامه لیگ میسر نیست. چون لیگ بعدی هم باید شروع شود و حدود ۸۵ روز باید بین دو فصل فاصله باشد.

نیکفر ادامه داد: باید دید که روند تهدید کرونا در جامعه به چه سمتی پیش می‌رود. امیدواریم با رعایت مردم این زنجیره شکسته شود و شرایط طبیعی‌ شود. اما اگر طولانی شد و به عنوان مثال دو ماه طول کشید ادامه لیگ مقدور نخواهد بود. اگر تا پایان فرودین شرایط عادی شود، زمان هست که در اردیبهشت و خرداد بازی‌ها ادامه پیدا کنند. اما اگر مدیریت این مسئله طول کشید، باید لیگ را تمام کنیم و به فکر لیگ بعدی باشیم.

وی در پاسخ به این سوال که، آیا با اتمام لیگ با همین رده بندی و اهدای جام قهرمانی به پرسپولیس مشکلی ندارد، عنوان کرد: منظورم این بود که این لیگ ناتمام بماند. مگر حتما باید لیگ برنده داشته باشد؟ بالاخره ۹ بازی باقی مانده و همین طوری جام دادن اجحاف در حق بقیه است. برای تعیین نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا و یا تیم‌های سقوط کننده سازمان لیگ سازوکار اجرایی‌اش را حتما با همکاری باشگاه‌ها در نظر می‌گیرد. این مسئولیت سازمان لیگ است و حتما در این مورد تمهیداتی را در نظر می‌گیرند. اما اینکه بخواهند در این وضعیت لیگ را به پایان برسانند و پرسپولیس را قهرمان اعلام کنند، اجحاف در حق بقیه باشگاه‌ها است.

برچسب‌ها: پرسپولیس سپاهان کرونا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

4 1

75 Msht1398/12/26

Nancy: ولی اگر سپاهان رو قهرمان اعلام کنن اجحاف نیست. هر کاری تو دنیا انجام میدن شما احمقا بر خلافش انجام بدین اسم خودتون هم گذاشتین مدیر

28 اسفند (01:53)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi