خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,187

ائتلاف دوباره استقلال و پرسپولیس علیه سپاهان

ائتلاف دوباره استقلال و پرسپولیس علیه سپاهان
چهار باشگاهی که به دلیل عدم رعایت سقف قرارداد از سپاهان شکایت کرده بودند، یک بار دیگر اعتراض رسمی خود را به کمیته انضباطی ارائه خواهند داد. رأی صادره از سوی کمیته انضباطی مبنی بر کسر چهار امتیاز از سپاهان به دلیل عدم رعایت سقف قراردادها، علاوه بر اینکه با اعتراض شدید این تیم همراه شده، صدای چهره‌های ورزشی و سیاسی اصفهان را نیز درآورده و در شرایطی که آنها خواستار لغو این حکم هستند، چهار باشگاه شاکی، از صدور این رأی رضایت ندارند.
استقلال به همراه پرسپولیس، تراکتور و پیکان چهار باشگاهی هستند که با ثبت شکایتی در کمیته انضباطی، خواستار رسیدگی به پرونده باشگاه سپاهان شدند. آنها مدعی بودند که باشگاه اصفهانی در روند ثبت قرارداد بازیکنان جدید خود مرتکب تخلف شده و مفاد تفاهم نامه و اعداد و ارقام به ثبت رسیده، برخلاف قوانینی است که سازمان لیگ اعمال کرده است.

این پرونده در جلسه روز سه شنبه کمیته انضباطی با حضور نمایندگان چهار باشگاه شاکی و همچنین نمایندگان سپاهان برگزار شد و در پایان همان روز و در دقایق آغازین روز چهارشنبه بود که رأی شبانه این کمیته صادر و باشگاه سپاهان علاوه بر جریمه سنگین مالی، به کسر چهار امتیاز نیز محکوم شد.

در شرایطی که سپاهان مدعی است هیچ تخلفی صورت نگرفته و این رأی غیرقانونی است، به دنبال کشاندن پرونده آن به دادگاه‌های ملی و بین المللی است. این در حالی است که در سمت دیگر داستان، چهار باشگاه شاکی نسبت به رأی صادره اعتراض داشته و خواستار صدور احکام سنگین‌تری برای تیم اصفهانی هستند.باشگاه‌های استقلال، پرسپولیس، پیکان و تراکتور قصد دارند روز یکشنبه با طرح شکایت جدیدی، این پرونده را به کمیته انضباطی ببرند. این چهار باشگاه اعتقاد دارند چنانچه سپاهان کار غیرقانونی انجام داده، می‌بایست تمام دیدارهای این تیم در چهار هفته ابتدایی سه بر صفر شود.

این چهار باشگاه از کمیته انضباطی خواستار شفاف سازی در این زمینه شده‌اند که چرا بابت هر مسابقه، یک امتیاز از سپاهان کسر شده و کلا ملاک این تصمیم گیری و استناد این کمیته به رأی صادره، از کدام بند و تبصره ناشی می‌شود.

برچسب‌ها: پرسپولیس سپاهان استقلال

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

75 تریون لنستر1402/06/24

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi