خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,282

بالاخره سولسشر توانست قبل از آنکه بمیرد گل فرد را ببیند!

بالاخره سولسشر توانست قبل از آنکه بمیرد گل فرد را ببیند!
به گزارش "ورزش سه"، منچستر یونایتد که در این فصل روند پر نوسانی داشته شب گذشته در اولدترافورد، میزبان کلوب بروژ بود و در نهایت موفق شد حریف خود را با نتیجه پرگل 5--0 شکست دهد و به مرحله بعدی رقابت‌ها صعود کند.

اوله گنار سولسشر پس از پایان بازی دیشب درباره عملکرد بازیکنانش گفت: " تعداد زیادی از بازیکنان با پیشرفت روبرو شده‌اند. مک تومینای بعد از مصدومیت بازگشته و پیشرفتش نیز زیاد بوده است. درباره فرد اما شک داشتم که در زمان گلزنی بعدی او زنده خواهم بود یا نه چرا که او خیلی در موقعیت‌های گلزنی قرار نمی‌گیرد. هرچند که این تنها یک شوخی بین من و فرد بوده است."
سولسشر درباره عملکرد اودیون ایگالو و برونو فرناندز نیز گفت: " آن ها شروع فوق‌العاده‌ای در منچستر یونایتد داشته اند و اهداف کاملاً صحیحی در سر دارند. این دو باعث ایجاد موقعیت های زیادی برای ما شدند؛ هرچند که بعد از اخراج بازیکن کلوب بروژ بازی تا حدود زیادی به پایان رسید.

تیم ما در بازی لیگ برتر برابر منچسترسیتی نیز در نیمه اول عملکرد فوق‌العاده ای به نمایش گذاشت و فرصت‌های گلزنی زیادی ایجاد کرد. در نیمه اول این بازی خوب بودیم اما قطعاً در آن دیدار نیز فوق العاده ظاهر شدیم."

برچسب‌ها: ورزش 3 اوله گنار سولسشر منچستر یونایتد فرد برونو فرناندز کلوب بروژ لیگ اروپا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

170 F.c.bandargaz1398/12/10

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi