خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایران
اتحاد ایران
1
128,323

قرارداد خانمان‌سوز ویلموتس

قرارداد خانمان‌سوز ویلموتس
هیچکس در این فوتبال نیست تا درباره جنجالی‌ترین قرارداد تیم‌ملی شفاف‌سازی کند. نه رئیس فدراسیون فوتبال، نه اعضای هیات رئیسه و نه مسئولان وزارت ورزش. تا اینجا مهدی تاج چیزهایی گفته که از نظر منتقدانش درست نبوده است. او چندین و چند بار اعلام کرد رقم دستمزد ویلموتس و دستیارانش 3 میلیون دلار نیست، ولی هیچگاه به این سوال کلیدی پاسخ نداد که قرارداد آنها دقیقا چقدر بوده است؟
اولین رقمی که در رسانه‌ها مطرح شد یک میلیون و 600 هزار یورو بود، اما رفته رفته رقم بالا و بالاتر رفت، به شکلی که یکی از نمایندگان مجلس فاش کرد، دستمزد کادر او، 3 میلیون یورو در سال بوده است.
البته فدراسیون فوتبال مطابق همیشه این رقم را تکذیب کرد و کمی بعد، در بیانیه‌ای از آن نماینده مجلس و همینطور رسانه ملی خواست تا بابت آن عذرخواهی کنند. کمی بعد مجلسی ها گفتند منظورشان از قرارداد سه میلیون دلاری علاوه بر دستمزد، پاداش‌ها و همینطور هزینه بلیت‌ها، خانه و ماشین ویلموتس بوده است. حالا هم مشخص شده قرارداد فدراسیون با کادر ویلموتس برای سه سال 8 میلیون یورو است.

برچسب‌ها: تیم ملی ایران سرمربی قرارداد

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

19 1

127 مشكين1398/10/26

گجت طور: در جام فدک لطفا شرکت کنید

28 دی (13:41)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi