خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایران
اتحاد ایران
1
128,323

آخرین وضعیت سرمربی تیم ملی تشریح شد

آخرین وضعیت سرمربی تیم ملی تشریح شد
آخرین وضعیت سرمربی تیم ملی تشریح شد
سخنگوی فدراسیون فوتبال در تاره ترین واکنش به ماجرای نیمکت تیم ملی از درخواست فسخ قرارداد مربی بلژیکی قبل از بازی با عراق پرده برداشت.

به گزارش "ورزش سه"، این روزها وضعیت نیمکت رهبری تیم ملی به سوژه اول رسانه های ایران تبدیل شده است، به خصوص از وقتی که خبر حضور قطعی برانکو ایوانکوویچ به عنوان سرمربی جدید تیم ملی بر سر زبان ها افتاد و فدراسیون هم این خبر را نه تایید کرد نه تکذیب.

جدیدترین مواضع فدراسیون در قبال تشریح وضعیت نیمکت تیم ملی به صحبت های جالب سخنگوی این فدراسیون برمی گردد جایی که علوی به عنوان مدیر روابط عمومی و سخنگو از درخواست فسخ قرارداد مارک ویلموتس قبل از بازی حساس با عراق صحبت و این اتفاق بزرگ را علنی کرد.

سخنگوی فدراسیون آخرین شرایط را این گونه تشریح کرد:«ارتباط با سرمربی تیم ملی بر عهده دپارتمان بین الملل فدراسیون است. بعد از بازی با عراق مکاتبات و مذاکرات متعددی صورت گرفت و هنوز ادامه دارد. در بحث فرایند قراردادی بین ویلموتس و فدراسیون تنها چیزی که ممکن است موردنظر ایشان باشد بحث دیرکرد در پرداخت حقوق بوده است».

او ادامه داد:« طی روزهای گذشته شرط جدیدی مطرح نشده است بلکه شروط بندهای قرارداد مدنظر است. مثلا نظارت بر تیم های ملی دیگر، بحث حضور در مسابقات لیگ و جلساتی که در همایش های مختلف فدراسیون است. ویلموتس طبق قرارداد باید حتما تا پایان بازی های تیم ملی در خرداد ماه در ایران باشد ولی در این مدت زمان کمتری بوده است که آن هم به خاطر تاخیر در پرداخت پولش بود. البته الان الزام قطعی است که در ایران باشد».

سخنگوی فدراسیون در اشاره به احتمال عدم همکاری با مربی بلژیکی تصریح کرد:« مارک ویلموتس قبل از بازی با عراق تقاضای فسخ رسمی قراردادش را داده بود، این درخواست به این خاطر بود که دو ماه از عدم پرداخت مطالبات به این مربی گذشته بود ولی فدراسیون توانست این پرداخت را داشته باشد و از دید ما، فسخ قرارداد از سوی ایشان منتفی است.»

علوی در پایان گفت:« به زودی جلسه ای بین آقای ویلموتس و وکلایش با فدراسیون برگزار می شود. در این جلسه در امتداد جلسات گذشته مباحثی به صورت قطعی مطرح می شود. امید است تا هفته آینده در این باره اطلاع رسانی شود».

برچسب‌ها: تیم ملی ایران سرمربی ویلموتس

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

124 *.تــنـهـا.*1398/09/05

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi