خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,746

فتح‌الله‌زاده: استراماچونی دوست نداشته باشد با من کار کند، م

فتح‌الله‌زاده: استراماچونی دوست نداشته باشد با من کار کند، م
علی فتح‌الله‌زاده گفت: فکر نمی‌کنم که استراماچونی شرطی برای حضور یا عدم حضور من در استقلال گذاشته باشد.
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
به گزارش وب‌سایت نود و به نقل از مهر، در حالی که مذاکره استقلال و استراماچونی پشت درهای بسته برگزار شد، در فضای مجازی این شایعه به راه افتاده که استراماچونی شرط گذاشته تنها در صورتی به همکاری با استقلال ادامه می دهد که فتح الله زاده نباشد.

در همین خصوص فتح الله زاده اظهار داشت: استراماچونی سرمربی حرفه ای است و با شناختی که از شخصیت و حرفه ای گری او دارم بعید است چنین حرفی زده باشد ولی با این وجود وقتی این شایعه را شنیدم هم با وزیر ورزش و هم با خلیل زاده تماس گرفتم و به صورت تلفنی اعلام استعفا کردم اما دوستان گفتند اصلاً چنین شرطی صحت ندارد و نپذیرفتند.

وی افزود: باز هم بنده آماده ام هر لحظه که استراماچونی به ایران بیاید، اگر مایل به حضور من در مجموعه نباشد، استعفا بدهم. من که از استقلال مهم تر نیستم، مهم استقلال است.

برچسب‌ها: فتح الله زاده استراماچونی استقلال

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

98 Mand1398/10/11

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi