خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایران
اتحاد ایران
1
128,329

کفاشیان نمی تواند به فوتبال برگردد

کفاشیان نمی تواند به فوتبال برگردد
البته علی کفاشیان در تازه ترین مصاحبه ای که در این باره داشته، گفته برنامه ای برای بازگشت به فوتبال ندارد. یکی از مدیران فدراسیون فوتبال که تمایلی به افشای نام خود نداشت در این باره گفت: چه علی کفاشیان مایل به بازگشت به فوتبال باشد و چه نباشد از نظر قانونی در حال حاضر امکان بازگشت به فوتبال را ندارد. به این خاطر که کمیته اخلاق رایی را در مورد او صادر کرده که با وجود تجدید نظرخواهی رای نهایی در خصوص این پرونده صادر نشده است. بر اساس قوانین موجود فوتبال احکام صادره از سوی رکن های قضایی فدراسیون فوتبال بعد از صدور لازم الاجراء خواهد بود حتی اگر قابلیت تجدیدنظر خواهی داشته باشد. بر همین اساس علی کفاشیان در حال حاضر نمی تواند در فوتبال فعالیت کند مگر اینکه در روزهای آینده کمیته استیناف رای به تبرئه علی کفاشیان و عباس ترابیان در این پرونده دهد.

این مدیر آگاه در فدراسیون فوتبال در خصوص اینکه چه زمانی رای پرونده مورد اشاره از سوی کمیته استیناف صادر می شود، گفت: این را باید از کمیته استیناف سوال کنید. اما آنطور که من اطلاع دارم پرونده در دست تحقیق است. ضمن اینکه در این خصوص پرونده ای هم به موازات در سازمان بازرسی کل کشور شکل گرفته است و در دست بررسی است.

گفتنی است علی کفاشیان در ابتدای فصل به عنوان رییس هیات مدیره باشگاه مس کرمان انتخاب شده بود که بعد از چند روز از این سمت کنار کشید. این کناره گیری به خاطر اجرای قانون و بر اساس تاکید کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال بوده است. علی کفاشیان و عباس ترابیان در پرونده حق پخش بازی های تیم ملی از سوی یک شبکه خارجی 5 سال محروم شده اند. البته هر دو مدیر تاکید کرده اند دراین پرونده کوتاهی نداشته اند و اسناد خود را نیز به فدراسیون فوتبال ارایه داده اند که این پرونده در مرحله تحقیق بسر می برد.

برچسب‌ها: ایران فدراسیون فوتبال ایران

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

8 0

115 پوریا استقلال1398/10/10

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi