خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار رئال‌مادرید
اتحاد رئال‌مادرید
3
100,214

كورتوا: جدايى ناواس از رئال بحث ها را كمتر كرده

كورتوا: جدايى ناواس از رئال بحث ها را كمتر كرده
به گزارش "ورزش سه"، تیبو کورتوا، دروازه‌بان بلژیکی رئال مادرید می‌گوید بین او و کیلور ناواس هم‌تیمی سابقش در پست دروازه‌بانی رئال مادرید هیچگاه اختلاف و درگیری درون‌تیمی وجود نداشته. اما کورتوا در عین حال تایید کرد که بعد از ترک رئال توسط ناواس و انتقال او به پاری سن ژرمن، از شدت حرف و حدیثها درباره پست دروازه‌بانی رئال مادرید کاسته شده است.

ناواس در ماه سپتامبر با ترک برنابئو راهی پاری سن ژرمن شد و همزمان با این انتقال، آلفونس آرئولا هم تیم پاریسی را ترک کرد تا به عنوان بازیکن قرضی راهی رئال مادرید شود. فصل گذشته کورتوا و ناواس برای به تن کردن پیراهن شماره یک رئال رقابت سختی داشتند و رسانه‌ها و هواداران اغلب در حال بحث و جدل درباره این بودند که کدام یک از آنها شایسته پوشیدن پیراهن شماره یک رئال است.

کورتوا در مصاحبه با روزنامه مارکا گفت:" زندگی همین است. هر کس با بعضی‌ها رابطه بهتری دارد و با آنها بیشتر صحبت می‌کند. ناواس شریک و همکار من بود و باشگاه همیشه سعی می‌کرد به هر دوی ما کمک کند. ولی مساله اینجا است که رقابت با او دیگر به من کمکی نمی‌کرد. مهم به نظر من این است که بحث و جدلهای بیرون از تیم دیگر وجود ندارد. چون در درون تیم ما دو دروازه‌بان بودیم که در عین رقابت با هم، خیلی خوب تمرین می‌کردیم. درست مثل حالا بین من و آرئولا که دروازه‌بان بزرگی است".

دروازه‌بان بلژیکی رئال در ادامه گفت:" انتظاراتی که در باشگاه هر روز از من وجود دارد تغییری نکرده. ولی به نظر می‌رسد میزان بحث و جدلهای بیرون از باشگاه فروکش کرده".

برچسب‌ها: ناواس رئال مادرید

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

155 یا مولی حسین1398/10/09

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi