خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار رئال‌مادرید
اتحاد رئال‌مادرید
3
100,214

تکلیف کیلور ناواس در رئال مشخص شد

تکلیف کیلور ناواس در رئال مشخص شد
سرنوشت آینده کیلور ناواس در رئال مادرید تقریبا مشخص شده است. او که تا دو ماه پیش یکی از جدا شده ها تصور می شد، حالا تصمیم به ماندن گرفته است.

در پایان فصل گذشته وقتی زیدان به ناواس اطلاع داد که فصل بعد تیبو کورتوا گلر اول خواهد بود، او تصمیم به جدایی گرفت. ناواس با پی اس جی، پورتو و بنفیکا هم وارد مذاکره شد ولی هیچکدام حاضر نبودند دستمزد شش میلیون یورویی او را پرداخت کنند؛ ضمن اینکه رئال نیز 20 میلیون یورو برای انتقال او می خواست.

پس از بن بست در مذاکره با سه باشگاه فوق، در نهایت ناواس تصمیم به ماندن گرفت. او این مساله را به زیدان هم اطلاع داده و پذیرفته است که فصل بعد ذخیره کورتوا باشد. اتفاقی که فصل گذشته نیز رخ داد و او بیشتر فصل روی نیمکت بود. برای ناواس تنها گزینه کوپا دل ری متصور است و شاید در چند بازی کم اهمیت لالیگا هم به او فرصت بازی برسد.

برچسب‌ها: رئال مادرید ناواس

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

164 ᴍᴀʀɪʟʏɴ ᴍᴏɴʀᴏᴇ1398/04/28

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi