خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار یوونتوس
اتحاد یوونتوس
12
6,300

بازنشستگی رونالدو در یوونتوس!

بازنشستگی رونالدو در یوونتوس!
مایکل رابینسون یکی از روزنامه نگاران سرشناس ورزشی ، در نشست World Football Summit به آنالیز برخی مسائل فوتبالی پرداخت و درمورد کریستیانو رونالدو، لیورپول کلوپ و دستیابی لیونل مسی به جایزه بهترین بازیکن سال فیفا صحبت کرد.

دراینجا می توانید گزیده ای از صحبتهای کارشناسانه او را مطالعه کنید:
*لیورپول: لیورپول شروع خوبی در لیگ برتر داشت. آنها مقابل ناپولی لغزش کوچکی داشتند. فصل گذشته آنها تنها در یک بازی باختند ونایب قهرمان شدند ولی شروع آنها مرا آنقدرها متقاعد نکرده بود. آنها مقابل تیمهای بزرگ به پیروزی نرسیدند. هفته گذشته ولی لیورپول چلسی را برد و به نظر می رسید که آنها برخلاف پارسال، به دنبال گرفتن مساوی نبودند. لیورپول وقتی خوب باشد، به نظرم یک توفان به تمام معناست. آنها یکی از مدعیان قهرمانی هستند و رضایت مرا جلب می کنند؛ چون به نظرم عزمشان جزم است.
*یورگن کلوپ: کلوپ و لیورپول یک زوج ایده آل هستند. زمانی که من به لیورپول پیوستم، آنها به من گفتند که قصد خرید فوتبالیست ندارند و به دنبال انسانهایی هستند که فوتبال خوبی بازی کنند. کلوپ دقیقا همین است. آنها سرمربی ای را به خدمت گرفتند که می داند که چطور باید یک انسان باشد و چطور باید تیمش را تمرین دهد.
*جایزه بهترین بازیکن سال فیفا برای مسی: من امیدوار بودم که فن دایک بتواند به این جایزه برسد. ولی به نظرم سخت است بتوان برای کسب یک جایزه با مسی رقابت و بحث کرد. یادم می آید زمانی که می گفتند،ژاوی یا اینیستا باید توپ طلا را ببرد ولی این جایزه به مسی رسید. نمی توان گفت که اتفاق عجیبی رخ داده است.
*اگر این جایزه به کریس می رسید؟: باز هم همینطور بود. او در ایتالیا فصل فوق العاده ای را پشت سرگذاشته. ما در ابتدا فکر می کردیم که کریس به سری آ رفته تا تدریجا بازنشسته شود.. کریس و مسی فراتر از خوب و بدهای معمول هستند. من شخصا بیشتر از تماشای بازیهای مسی لذت می برم ولی باید گفت که کریس هم یکی از بهترین بازیکنان دنیاست ولی یک تمام کننده خوب است. کریس رونالدو به عقب برنمی گردد تا دربازیسازی تیمش مشارکت داشته باشد. مسی به نظر من بیشتر فوتبالیست است. ولی زیر سوال بردن کیفیت فوتبالی کریس، غیرممکن است.

برچسب‌ها: رونالدو یونتوس کریستیانو رونالدو

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

6 0

154 نام خلاف8755561398/07/04

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi