خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایتالیا
اتحاد ایتالیا
6
10,466

اینسینیه: پایان فصل اسکودتو را به مردم ناپل هدیه می دهیم

اینسینیه: پایان فصل اسکودتو را به مردم ناپل هدیه می دهیم
تیم فوتبال ناپولی دیشب در آخرین دیدار از هفته بیست و ششم سری آ ایتالیا توانست با 5 گل کالیاری را در زمینش در هم بکوبد تا صدر جدول را از یوونتوس پس بگیرد، لورنزو اینسینی مهاجم ناپلی ها که در دقیقه 72 گل چهارم تیمش را به ثمر رساند در مورد این دیدار می گوید:

" بازی خوبی انجام دادیم؛ نتیجه بسیار مهمی کسب کردیم. در صدر جدول هستیم و اسکودتو در دست ماست اما باید همه بازی های باقی مانده را ببریم چون قطعا یوونتوس پا پس نمی کشد. نشان دادیم تیم با شخصیتی هستیم و با قلبمان بازی می کنیم. با هر مسابقه به شکل یک فینال برخورد می کنیم؛ هدف ما این است که در پایان اسکودتو را به مردم شهر ناپل هدیه کنیم."

"همیشه حتی وقتی گل نمی زنم می خواهم برای مربی و تیمم موثر باشم. اخیرا خیلی گل نزدم و برای همین به جورجینیو گفتم پنالتی را به من بدهد و از او بابت اینکه اجازه داد پنالتی را بزنم، متشکرم."

" خروج رینا در پایان فصل؟ امیدوارم همه برای مدتی طولانی در این تیم بمانند؛ متقاعد شده ام که رینا می خواهد تا جایی که ممکن است در ناپولی بماند اما تصمیم با من نیست؛ خواهیم دید که چه پیش می آید."

برچسب‌ها: ایتالیا ناپولی اینسینیه

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

6 0

132 ᴍᴀʀɪʟʏɴ ᴍᴏɴʀᴏᴇ1396/12/08

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi