خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار چلسی
اتحاد چلسی
9
7,821

خداحافظی بازیکن سابق چلسی از فوتبال.!

خداحافظی بازیکن سابق چلسی از فوتبال.!
اشلی کول با انتشار بیانیه ای، از پایان دوران حرفه ای ۲۰ ساله خود خبر داد. به گزارش وبسایت نود و به نقل از اسکای اسپورتس، اشلی کول مدافع سابق باشگاه های آرسنال و چلسی و تیم ملی انگلیس با انتشار متنی در اسکای اسپورتس، در سن ۳۸ سالگی […]
پایگاه خبری – تحلیلی رسانه ۷:

اشلی کول با انتشار بیانیه ای، از پایان دوران حرفه ای ۲۰ ساله خود خبر داد.

به گزارش وبسایت نود و به نقل از اسکای اسپورتس، اشلی کول مدافع سابق باشگاه های آرسنال و چلسی و تیم ملی انگلیس با انتشار متنی در اسکای اسپورتس، در سن ۳۸ سالگی از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.

او در این سخنان گفت: “بعد از تاملی دشوار، تصمیم گرفته ام که کفش هایم را بیاویزم و به مرحله بعدی گام بگذارم، مرحله ای که امیدوارم مربیگری باشد. در کودکی، هرگز فکر نمی‌کردم که یک مسابقه انجام دهم و یا حرفه ای شوم. حالا که به عقب، حضور در فینال های لیگ قهرمانان اروپا، جام های جهانی و قهرمانی های لیگ برتر نگاه می‌کنم، این برآورده شدن آرزوی هر کودکی خواهد بود. آرزویم را برآورده کردم و اکنون به آینده می‌نگرم. آینده ای که امیدوارم حرفه ای عالی در مربیگری باشد.

اکنون که به عقب نگاه می‌کنم، می‌بینم که بیش از ۱۰۰ بار برای کشورم به میدان رفته ام، به آن افتخار می‌کنم و البته کمی ناراحتم که چرا نتوانستم با انگلستان به یک فینال یا حتی یک نیمه نهایی برسم.”

کول دوران فوتبال خود را در آرسنال آغاز کرد و در ۳۰ نوامبر ۱۹۹۹، در دیداری در جام اتحادیه مقابل میدلزبورو برای نخستین بار پیراهن این باشگاه را به تن کرد. او در آرسنال خود را به عنوان یکی از برترین مدافعان انگلستان معرفی کرد و با این تیم به ۳ قهرمانی جام حذفی و ۲ قهرمانی لیگ برتر دست یافت. کول عضوی از همان تیم شکست ناپذیر آرسنال در فصل ۰۴-۲۰۰۳ لیگ برتر بود.

در آخرین روز پنجره نقل و انتقالات تابستان ۲۰۰۶، کول در یکی از جنجالی ترین انتقال تمام دوران لیگ برتر از آرسنال به چلسی پیوست. آرسنال به او دستمزدی ۵۵ هزار پوندی پیشنهاد داده بود اما او پیشنهاد ۹۰ هزار پوندی چلسی را پذیرفت تا طرفداران خشمگین آرسنال به او لقب “Cashely” را بدهند.

کول در چلسی به بردن جام های گوناگون ادامه داد و یک لیگ برتر، یک جام اتحادیه، یک لیگ قهرمانان اروپا و یک لیگ اروپا کسب کرد. به همراه چلسی او ۴ بار دیگر قهرمان جام حذفی شد تا با مجموع ۷ قهرمانی، موفق ترین بازیکن تاریخ این رقابت لقب گیرد.

بعد از ترک چلسی در سال ۲۰۱۴ او مدتی در رم و لس آنلجس گلکسی به میدان رفت و در ژانویه ۲۰۱۹ با قراردادی تا پایان فصل به دربی کانتی پیوست تا شاگرد فرانک لمپارد، همبازی سابق خود شود. با عدم راهیابی دربی به لیگ برتر، قرارداد او نیز تمدید نشد و کول در ژوئن ۲۰۱۹ از احتمال خداحافظی خود سخن به میان آورد.

کول ۱۰۷ بار پیراهن تیم ملی انگلستان را به تن کرد و سه شیرها را در سه جام جهانی ۲۰۰۲، ۲۰۰۶ و ۲۰۱۰ و دو یورو (۲۰۰۴ و ۲۰۱۲) همراهی کرد. او در فوریه ۲۰۱۳ و در جریان پیروزی ۲-۱ انگلیس برابر برزیل در دیداری دوستانه در ومبلی وارد باشگاه صدتایی ها شد و در می ۲۰۱۴ بعد از خط خوردن از فهرست روی هاجسون برای حضور در جام جهانی برزیل، خداحافظی خود از بازی های ملی را اعلام کرد.

کول ۴ بار در تیم منتخب فصل لیگ برتر قرار گرفت و در سال های ۲۰۰۴ و ۲۰۱۰ در تیم منتخب سال یوفا حضور داشت.

برچسب‌ها: اشلی کول خداحافظی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

5 0

161 افتخار بریتانیا1398/05/30

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi