خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار انگلیس
اتحاد انگلیس
8
5,939

اشلی کول از تیم ملی انگلیس خداحافظی کرد

اشلی کول از تیم ملی انگلیس خداحافظی کرد
به گزارش سایت خبری هواداران چلسی و به نقل از سایت رسمی باشگاه چلسی، اشلی کول، مدافع 33 ساله چلسی در آستانه جام جهانی از تیم ملی انگلیس خداحافظی کرد.

اشلی کول در اکانت توئیتر خود خداحافظی رسمی خود را اعلام کرد، این در حالیست که کول 107 بازی ملی برای تیم ملی انگلیس انجام داده و به گفته بسیاری، بهترین دفاع چپ تاریخ فوتبال انگلیس محسوب می شود.

اشلی کول نوشت: "از طرف روی تماسی داشتم و قبول کردم که انگلیس باید بازیکنانی جوان داشته باشد، به نظرم این بهترین زمان برای خداحافظی از تیم ملی است. ما مربی بزرگی داریم، تیم بزرگی داریم و فقط برایشان آرزوی موفقیت دارم. آن ها را مثل یک هوادار واقعی حمایت می کنم. از همه به خاطر هم چیز ممنونم."
"بینس و شاو دو بازیکن فوق العاده هستند و این را ثابت کرده اند، آن ها آینده این کشورند، 107 بازی ملی لذت بخش بود. از من خوشتان بیاید یا نیاید، باور کنید متوقف کردن بازی برای کشوری که به آن افتخار می کنم مرا آزار می دهد.".

برچسب‌ها: انگلیس چلسی اشلی کول خداحافظی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

44 0

409 شاهی اف سی 9991393/06/07

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi