خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار رئال‌مادرید
اتحاد رئال‌مادرید
3
100,115

مورینیو را برگردانید!!!

مورینیو را برگردانید!!!
به گزارش "ورزش سه"، زیدان شش ماه پس از بازگشت به رئال در شرایط دشواری گرفتار آمده است. مرد فرانسوی که وعده انقلاب در رئال را داده بود، در تابستان تیمی را بست که تفاوت زیادی با تیم سال‌های اخیر رئال ندارد و در میان بازیکنان ثابت این تیم، تنها ادن هازارد یک چهره جدید محسوب می‌شود.
زیدان فصل گذشته را خوب به اتمام نرساند و فصل جدید را نیز مطلوب شروع نکرده است. رئال با هدایت او از 4 هفته ابتدایی لالیگا دو برد و دو تساوی کسب کرده و در لیگ قهرمانان نیز چهارشنبه شب با نتیجه سنگین 3-0 به پی اس جی باخت.

روز گذشته نشریه مارکا از ژوزه مورینیو، مکس آلگری و رائول گونزالس به عنوان نامزدهای جانشینی زیدان در صورت اخراج او نام برد و در یک نظرسنجی از هواداران رئال خواست تا مربی مورد نظر خود را انتخاب کنند.
نتایج نهایی جالب توجه بود. مورینیو با 44 درصد آرا نفر اول شد و مکس آلگری و رائول نیز به ترتیب 23 و 21 درصد آرا را به خود اختصاص دادند. 12 درصد نیز مربی دیگری را مدنظر داشتند.
مورینیو شش سال و نیم پیش رئال را ترک و به چلسی برگشت. او طی سه فصل حضورش در رئال این تیم را به قهرمانی لیگ، جام حذفی و سوپرکاپ اسپانیا رساند. آقای خاص همواره از بازگشت به برنابئو استقبال کرده اما روز گذشته در مصاحبه با خبرنگاران گفت که رئال فعلا مربی‌ای مثل زیدان دارد و به همین دلیل دوست ندارد به رئال برگردد. مورینیو ابراز امیدواری کرد که رئال با زیدان به روزهای خوب خود برگردد.

برچسب‌ها: رئال مادرید کریم بنزما مورینیو

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 0

140 شیخ الفوتبال1398/06/30

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi