خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایران
اتحاد ایران
1
128,347

تهدید بیرانوند؛ در ایران بازی نمی‌کنم!

تهدید بیرانوند؛ در ایران بازی نمی‌کنم!
به گزارش "ورزش سه"، علیرضا بیرانوند که بعد از انتشار ویدئویی مبنی بر توهینش به هواداران تراکتور، به کمیته انضباطی دعوت شده بود، بعد از جلسه‌ با حسن زاده و ارائه توضیحاتش با حکم محرومیت یک جلسه‌ای مواجه شد.

این در حالیست که انتظار می‌رفت با توجه به پرونده قبلی‌اش که محرومیت سه جلسه‌ای تعلیقی او را تهدید می‌کرد، این حکم با شدت بیشتری همراه باشد. در نهایت اما او خوش شانس بود که اینبار به کمیته انضباطی دعوت شده و پرونده‌اش در این مرجع مورد بررسی قرار گرفت و به همین منظور حکم تعلیقی‌اش به جریان نیفتاد.

با این حال دقایقی بعد از اعلام این حکم، علیرضا بیرانوند با گفتگویی عجیب مدعی شد که با توجه به این حکم از فوتبال ایران خداحافظی خواهد کرد. علیرضا بیرانوند در این رابطه به ایسنا گفته: من از فوتبال ایران خداحافظی می‌کنم و همین الان می‌خواهم موبایلم را خاموش کنم و به شهرستان بروم.

علیرضا بیرانوند در گفتگویی دیگر مدعی شده که کمیته انضباطی بدون توجه به فحاشی و تحریک هواداران تراکتور که منجر به این رفتار او شده، او را محروم کرده است . او به ورزش مدیا گفته:آقایان به من زور می گویند و فحاشی ها علیه من را نادیده می گیرند بنابراین رسما از فوتبال ملی و باشگاهی خداحافظی می کنم.

علیرضا بیرانوند در حالی مدعی شده که از فوتبال ایران خداحافظی خواهد کرد که موضوعات مهمی را در رابطه با این اظهارنظر غیرحرفه‌ای خود فراموش کرده؛ او که به تازگی قراردادش را با پرسپولیس تمدید کرده در وهله اول احترام به قراردادش و کسب مجوز جدایی از این تیم برای دستیابی به هدف جدایی‌اش را فراموش کرده و در نهایت نیز باید مشاوران او به او توضیح دهند که پنجره نقل و انتقالاتی تابستانی اکنون خاتمه یافته و او برای اینکه راهی تیم دیگری شود نیاز به این خواهد داشت علاوه بر کسب مجوز و رضایتنامه از باشگاه پرسپولیس، نیم فصل خانه نشین شود.

برچسب‌ها: بیرانوند پرسپولیس استقلال محرومیت

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

123 Matin Iraniancf1398/06/24

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi