خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,043

چه کسی قصد کتک زدن مسی را داشت؟

چه کسی قصد کتک زدن مسی را داشت؟
تصاویری که از وارد شدن لیونل مسی، ستاره بزرگ بارسلونا در موقعیتی خطرناک منتشر شده هواداران او را شوکه کرده است. مسی که برای گذراندن تعطیلات در جزیره ایبیزای اسپانیا به سر می‌برد دیشب در یک باشگاه شبانه حضور داشته که یکی از حاضرین در باشگاه سعی می‌کند با او درگیر شده و مسی را ضرب و شتم کند. در این لحظات، پرسنل ایمنی باشگاه به سرعت وارد عمل شده و پیش از آنکه اتفاق ناگواری برای ستاره آرژانتینی بیفتد او را به بیرون اسکورت می‌کنند.
هنوز مشخص نیست که علت این حادثه چه بوده یا چه فرد یا افرادی در آن دخیل بوده‌اند. اما رسانه‌ها گزارش داده‌اند که مسی در این حادثه بی‌تقصیر بوده و به صورت ناگهانی در شرایط دشوار گرفتار شده است.

مسی به همراه همسر و سه فرزندش برای گذراندن تعطیلات در جزیره ایبیزای اسپانیا به سر می‌برد. مسی بعد از آنکه به همراه تیم ملی آرژانتین در رقابتهای کوپا آمه‌ریکا بازی کرد تا کنون در تعطیلات به سر برده و هنوز برای شرکت در تمرینات پیش‌فصل بارسلونا به این تیم ملحق نشده است.

مسی پیش از عزیمت به ایبیزا در جزیره آنتیگوا و باربودا در دریای کارائیب به سر می‌برد. پس از آن بود که مسی و همسرش راهی ایبیزا شدند و در این جزیره به لوئیس سوارز، جوردی آلبا، سسک فابرگاس و همسران‌شان ملحق شدند.

برچسب‌ها: لیونل مسی درگیری بارسلونا بوسکتس سوارز

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

217 سپاهان تیران0071398/05/08

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi