خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بایرلورکوزن
اتحاد بایرلورکوزن
51
432

آیا رکورد نقل و انتقالات در۱فصل بوندسلیگا شکسته میشود؟

آیا رکورد نقل و انتقالات در۱فصل بوندسلیگا شکسته میشود؟
در صورت صرف 165 میلیون یوروی دیگر توسط باشگاه های آلمانی در فاصله بیش از یک ماه تا پایان فصل نقل و انتقالات تابستانی و همچنین با احتساب فصل نقل و انتقالات زمستانی، باشگاه های آلمانی توانایی شکستن رکورد نقل و انتقالات در یک فصل را خواهند داشت.

فصل نقل و انتقالات بوندسلیگای آلمان در روز ۳۱ آگوست (۹ شهریور) بسته خواهد شد و در فاصله 39 روز به پایان آن، باشگاه های آلمانی تا همین جای کار، چهارمین فصل پر هزینه خود را سپری می کنند.

به گزارش ترنسفرمارکت، در فاصله 39 روز به پایان فصل نقل و انتقالات بوندسلیگای آلمان، تاکنون 558 میلیون و 100 هزار یورو صرف خرید 198 بازیکن جدید شده است. در حالیکه در تاریخ برگزاری رقابت های بوندسلیگا، فصل 2017/18 (هر دو فصل نقل و انتقالات تابستانی و زمستانی) با هزینه 723 میلیون یورویی، پرهزینه ترین فصل نقل و انتقالات این لیگ بوده است. فصول 2016/17 با هزینه 669 میلیون یورویی و 2018/19 با هزینه 565 میلیون یورویی در جایگاه های بعدی قرار دارند.

با توجه به اینکه بایرن مونیخ، بروسیا دورتموند و باشگاه های دیگر آلمانی در بازار نقل و انتقالات فعال هستند، هیچ بعید نیست رکورد نقل و انتقالات یک فصل بوندسلیگای آلمان شکسته شود. این در حالیست که در لالیگا بیش از یک میلیارد یورو (لینک) و در لیگ برتر بیش از 700 میلیون یورو (لینک) تاکنون هزینه شده است.

بروسیا دورتموند (127.5 میلیون یورو)، بایرن مونیخ (118 میلیون یورو) و بایرلورکوزن (52 میلیون یورو) پر هزینه ترین تیم های بوندسلیگا در تابستان جاری بوده اند.

برچسب‌ها: بوندسلیگا بایرلورکوزن نقل و انتقالات

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

124 بایر‌ لورکوزن1398/05/02

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi