خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بایرلورکوزن
اتحاد بایرلورکوزن
51
432

لورکوزن 0-1 دارمشتات؛ شگفتی سازی های تازه واردین ادامه دارد

لورکوزن 0-1 دارمشتات؛ شگفتی سازی های تازه واردین ادامه دارد
تیم های لورکوزن و دارمشتات در چارچوب هفته چهارم بوندسلیگا به مصاف هم رفتند که در پایان دارمشتات میهمان موفق شد با یک گل از سد میزبان خود عبور کند.
بازی با برتری نسبی تیم میهمان شروع شد. در عین ناباوری این دارمشتات بود که در دقیقه 8 به گل رسید. ضربه آزاد کنستانتین راوش با ضربه سر آیتاچ سولو به گل اول بازی تبدیل شد. پس از این دارمشتات با یک بازی منطقی شرایط را کنترل کرد. مردان اشمیت بارها به دروازه لیلی ها نزدیک شدند اما موفق نشدند گل خورده را جبران کنند. دارمشتات با یک بازی کم نقص، نیمه اول را پیروز به رختکن رفت.
با شروع نیمه دوم لورکوزن فشار خود را افزایش داد. شیرها صاحب موقعیت های بسیار زیادی شدند که بی ثمر بود. روگر اشمیت از چیچاریتو، کوین کمپل، آدمیر مهمدی هم استفاده کرد و به نوعی تمام عناصر هجومی خود را به کار برد. اما این دارمشتات بود که به چهارمین بازی بدون شکست خود دست پیدا کرد.

برچسب‌ها: دارمشتات بوندسلیگا بایرلورکوزن

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

8 0

413 استقلال‌ تهران1394/06/21

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi