خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,064

تلاش اورتون برای جذب ستاره برزیلی بارسا

تلاش اورتون برای جذب ستاره برزیلی بارسا
به گزارش "ورزش سه"، روزنامه انگلیسی دیلی‌میل می‌گوید باشگاه لیگ برتری تاتنهام برای جذب مالکوم، مهاجم برزیلی بارسلونا آماده می‌شود. اورتون در پنجره نقل و انتقالات زمستانی امسال هم تمایل زیادی به جذب مالکوم داشت اما این ستاره برزیلی در نهایت تصمیم گرفت در نوکمپ بماند و برای بدست آوردن جای ثابت در ترکیب اصلی ارنستو والورده تلاش کند.
ولی مالکوم در فصل گذشته هر چه تلاش کرد نتوانست نظر مثبت والورده را جلب کند و در طول فصل تنها در شش بازی در لالیگا به عنوان بازیکن فیکس به میدان رفت.

بارسلونا تابستان گذشته برای جذب مالکوم از باشگاه فرانسوی بوردو، 36.5 میلیون پوند پرداخته بود ولی دیلی‌میل می‌گوید پیشنهاد اورتون برای جذب ستاره برزیلی کمتر از این مقدار خواهد بود.

بر اساس این گزارش، اورتون پیشنهاد خود برای جذب مالکوم را از 31.5 میلیون پوند شروع کرده و در نهایت تا 35 میلیون پوند افزایش خواهد داد.

از سوی دیگر گفته می‌شود آرسنال هم به جذب ستاره 22ساله برزیلی علاقه‌مند است ولی هنوز تصمیم قطعی به جذب او نگرفته است.

برچسب‌ها: بارسلونا اورتون

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

8 0

133 Iran Viola1398/04/18

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi