خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,064

یری مینا: دوست دارم روزی دوباره در بارسلونا بازی کنم

یری مینا: دوست دارم روزی دوباره در بارسلونا بازی کنم
مینا که بند بازخریدی برای بارسلونا در قراردادش وجود دارد، هنوز دست از رویایش نکشیده است.

یری مینا، مدافع کلمبیایی سابق بارسلونا می‌گوید تلاش می‌کند تا روزی دوباره به این تیم برگردد.

مینا که تنها چند ماه در بارسلونا بازی کرد، نهایتا نتوانست والورده را متقاعد کند و از میان مشتریانش، اورتون را انتخاب کرد. به گزارش mundodeportivo، یری مینا بارها اعلام کرده فرصت کافی در بارسا به او نرسید و از تماس‌های مارکو سیلوا به عنوان دلیل اصلی انتقالش به اورتون نام برد. او می‌گوید:

واضح است که با ایده بازگشت به بارسلونا از این تیم جدا شدم. بارسا شگفت انگیز است و دوست دارم برای همیشه در این تیم و شهر باشم. همه و همه در این باشگاه رفتار خوبی با من داشتند اما حالا باید روی اورتون که باشگاهم است، تمرکز کنم. تا پای جان برای این تیم تلاش خواهم کرد چون به من اعتماد کرد. اگر فرصتش پیش بیاید، دوست دارم روزی به بارسا برگردم.
علی رغم همه لحظات سختی که در بارسا تجربه کردم، به صراحت می‌گویم حالا به مدافع بهتری تبدیل شده‌ام. وقتی در محاصره بازیکنانی چون مسی، کوتینیو، سوارز و ... هستید خود به خود بازیکن بهتر و سریع‌تری می‌شوید. بازی در کنار پیکه و اومتیتی شما را به لحاظ روحی و تکنیکی بهتر می‌کند. احساس می‌کنم مدافع بهتری هستم. اما همان طور که گفتم، باید تیم دیگری را انتخاب می‌کردم و اورتون را به خاطر اعتماد و اعتقادی که مارکو سیلوا به من داشت، برگزیدم.

برچسب‌ها: یری مینا بارسلونا اورتون

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

253 استقلال‌ تهران1397/05/20

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi