خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,729

منتظری: دست هواداران را می‌بوسم، نبودنم بهتر است

منتظری: دست هواداران را می‌بوسم، نبودنم بهتر است
پژمان منتظری بعد از ۱۰ سال و قبل از فصل ۹۷-۹۶ به استقلال بازگشت و دو سال موفق در این تیم داشت، اما با اتمام قراردادش شرایط نامشخصی برای لیگ نوزدهم دارد و به نظر می‌رسد باتوجه به حواشی اخیری که پیرامون این باشگاه رخ داده، بعید است سال آینده در جمع آبی‌ها باشد.

منتظری درباره اظهارات منزوی، عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال پیرامون عدم پاسخگویی او برای انجام مذاکره و تمدید قرارداد، به روزنامه گل گفت: درمورد استقلال باید از چند ماه قبل صحبت کنم که چه اتفاقاتی افتاد و اینکه طی سه، چهار ماه اخیر چه صحبت‌هایی شد؛ موضوعی که واضح و ۱۰۰ درصد برای من روشن مشخص شد، این بود که استقلال در پایان فصل پژمان منتظری را نمی‌خواست.

او ادامه داد: آقای منزوی تنها کسی است که بنده به‌عنوان یک استقلالی او را قبول دارم و آدم باهوشی است؛ الان هم که درمورد پژمان منتظری صحبت می‌کند، می‌داند که حضور او به تیم کمک خواهد کرد ولی آقای منزوی، شما خودتان می‌دانید باشگاه استقلال در پایان فصل من را نمی‌خواست و شما می‌دانید که چه کسانی من را نمی‌خواستند.

کاپیتان سابق استقلال اضافه کرد: زمانی که بازی آسیایی با العین تمام شد، می‌دانستم که آنها من را نمی‌خواستند و به همین خاطر جلوی همه این آقایان خداحافظی کردم تا اگر یک درصد غیر از این هست، بیایند و بگویند پژمان چرا خداحافظی کردی و ما تو را می‌خواهیم؛ ۱۰ روز گذشت ولی هیچ عکس العملی نشان ندادند؛ پس از ۸-۷ روز گفتم یک بار دیگر این کار را تکرار کنم و پیراهن امضاء شده‌ام را در اینستاگرام گذاشتم که همه گفتند پژمان دارد خداحافظی می‌کند؛ خواستم آقایان ببینند و یه تکانی به خودشان دهند تا اگر بحث تمدید قرارداد هست، بیایند چون بعد از بازی با العین، با نفراتی که می‌خواستند تمدید قرارداد کنند، جلوی من صحبت کرده بودند.

منتظری یادآور شد: پس از بازی با العین و همچنین زمانی که پیراهن امضاء شده‌ام را در اینستاگرام گذاشتم، کسی برای تمدید قرارداد با من صحبتی نکرد؛ آقای منزوی، شما خودتان می‌دانید که من شما را چقدر دوست دارم ولی ای‌کاش آن زمان با من تماس می‌گرفتید، نه اینکه بعد از یک ماه همه چیز برای من تمام شده باشد و ۲۰ روز حرص بخورم؛ حالا هم بخواهند با کدخدامنشی و واسطه‌گری موضوع را حل کنند، در صورتی که چنین مسئله‌ای با واسطه حل نمی‌شود.

او عنوان کرد: من می‌دانم شما(منزوی) به فکر تیم هستید و منافع استقلال را در نظر می‌گیرید که می‌گویید برگردم، نه منافع خود پژمان، چون می‌دانید اگر قرار است پژمان در استقلال بماند چه اتفاقی برای او می‌افتد؛ همه چیز در آنجا مهندسی شده پیش می‌رود و شما بهتر از همه این موضوع را می‌دانید و متوجه مشکلات با پژمان هستید؛ پس نخواهید فشار را از روی باشگاه یا شخص خاصی بردارید و بگویید پژمان جواب تلفن را نمی‌دهد.

مدافع فصل گذشته استقلال با بیان اینکه ۱۰ روز است از مسافرت برگشتم و تلفنم باز است، گفت: قبل از مسافرتم با من تماس گرفتید و خیلی دوست داشتید بمانم ولی پس از اینکه به تهران برگشتم، طی این ۱۲-۱۰ روز کسی با من تماس نگرفته است و اگر هم گرفته می‌شد، مطمئنا جواب می‌دادم و حرفم را می‌زدم؛ من یک آدم ۳۵ ساله هستم و برای جلب توجه مصاحبه نکردم و گفتم خداحافظ.

برچسب‌ها: پژمان منتظری استقلال تهران

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

5 1

160 مرداب انبارسر1398/04/16

شهبازان آبی: بسلامت .فدا سر ووریا

16 تیر (22:29)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi