خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار یوونتوس
اتحاد یوونتوس
12
6,300

دلیخت با یوونتوس به توافق رسید

دلیخت با یوونتوس به توافق رسید
پدیده فصل گذشته فوتبال هلند و کاپیتان تیم فوتبال آژاکس در آستانه عقد قرارداد با بانوی پیر است.
به گزارش اتحاد یووتوس: چند رسانه معتبر اروپایی از جمله شبکه اسکای اسپورت ایتالیا، سایت گل و سایت کالچومرکاتو اعلام کرده‌اند که باشگاه یوونتوس عملاً با ماتیس دلیخت، مدافع میانی تیم فوتبال آژاکس به توافق رسیده است و او پس از مأیوس شدن دیگر مشتریانش از جمله بارسلونا و پاری‌سن‌ژرمن، با قراردادی 70 میلیون یورویی به بیانکونری خواهد پیوست.

طبق گزارش این سه رسانه، بانوی پیر به دلیخت پیشنهاد حقوق هشت میلیون یورو در سال را داده که البته این حقوق پایه اوست و به آن مبالغی دیگر به عنوان پاداش اضافه می‌شود که آن را به 12 میلیون یورو در سال می‌رساند. همچنین یوونتوس برای فسخ قرارداد غرامتی 150 میلیون یورویی تعیین کرده است.

طبق اعلام جان‌لوکا دی‌مارتزیو، خبرنگار شبکه اسکای اسپورت، این رقم فسخ قرارداد، فاکتوری کلیدی در توافق طرفین بوده و دلیل اصلی ناکامی پاری‌سن‌ژرمن در جذب مدافع میانی آژاکس. پاریسی‌ها چند هفته پیش می‌توانستند دلیخت را جذب کنند، اما وجود یکسری محدودیت‌های مالی در قوانین فوتبال فرانسه آنها را از این کار بازداشته بود.

در همین حال رسانه‌های فرانسوی و اسپانیایی گزارش کرده‌اند که نه پاری‌سن‌ژرمن و نه بارسلونا هیچ یک پیشنهاد جدیدی برای ارائه به دلیخت ندارند و پذیرفته‌اند که این بازیکن 19 ساله پیوستن‌اش به یوونتوس را تمام شده می‌داند.

همچنین نشریه فوتبال اینترنشنال هلند نقل‌قول‌هایی از دلیخت منتشر کرده که مربوط به یک ماه پیش است، اما نشانه‌های واضحی از تمایل او برای پیوستن به بانوی پیر قلمداد شده است. این نشریه به نقل از دلیخت نوشته است: «من مدتی پیش با تعدادی از دوستان کودکی‌ام صحبت می‌کردم و ما یاد روزهایی افتادیم که در حیاط خانه‌ها‌ی‌مان بازی می‌کردیم و من همیشه می‌خواستم که کریستیانو رونالدو باشم. اولین پیراهن فوتبالی که در آن زمان خریدم هم پیراهن رونالدو بود».

بر این اساس قرارداد دی لیخت با یوونتوس 5 ساله، با دستمزد سالانه و ثابت 8 میلیون یورویی، بندهای پاداش‌ 4 میلیون و بند آزادسازی 150 میلیون یورویی خواهد بود.

باشگاه هلندی آژاکس نیز به خاطر فروش کاپیتان خود مبلغ 70 میلیون یورو دریافت خواهد کرد و بدین ترتیب مدافع جوان هلندی از فصل بعد برای یوونتوس بازی خواهد کرد.

ماتیاس دی لیخت که پیش از این مورد توجه تیم هایی چون پاری سن ژرمن و بارسلونا نیز قرار داشت،امروز در مصاحبه ای جالب مدعی شد در دوران کودکی علاقه زیادی به کریستیانو رونالدو داشته و اولین لباس او نیز پیراهنی بوده که نام رونالدو پشت آن نقش بسته است. ستاره پرتغالی بعد از فینال لیگ ملت های اروپا از دی لیخت خواست راهی یوونتوس شود و حالا این اتفاق رخ داده است.

برچسب‌ها: کریستیانو رونالدو ماتیاس دی لیخت آژاکس یوونتوس

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

46 0

294 یوونتوس Cr71398/04/06

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi