خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,788

سود میلیاردی استقلال از انتقال شفر به بن یاس

سود میلیاردی استقلال از انتقال شفر به بن یاس
انتقال شفر از استقلال به بن یاس این باشگاه را نه تنها از پرداخت غرامت نجات داده بلکه حالا دست مدیران آبی را باز می‌گذارد تا باقی مانده حقوق این مربی را هم به عنوان حق رضایتنامه پرداخت نکنند.

لغو غرامتی که باشگاه استقلال پیش تر قرار بود به وینفرد شفر پرداخت کند، مستلزم توافق احتمالی این مربی با تیم جدید بود که در نهایت از امارات خبر آمد که پیرمرد با باشگاه بن یاس به توافق نهایی رسیده است. شفر بعد از برکناری از سمتش در باشگاه استقلال مذاکرات سفت و سختی با سران باشگاه بن یاس داشت و مجدانه خواستار حضور در این تیم اماراتی بود که سرانجام مذاکراتش با این تیم به نتیجه رسید و قرار است فصل آینده به عنوان سرمربی روی نیمکت این تیم بنشیند. این انتقال باشگاه استقلال را از یک شکایت جدی بین المللی مصون می‌دارد و آن ها را از یک پرونده مالی قطور نجات می‌دهد. امیرحسین فتحی و دیگر مدیران باشگاه استقلال در ماجرای شفر خیلی خوش شانس بودند به این دلیل که اگر سرمربی آلمانی با تیمی به توافق نمی‌رسد آنگاه باشگاه استقلال ناچار بود یک میلیون و 200هزار دلار که معادل ریالی اش بیش از 16میلیارد تومان خواهد شد، به سرمربی سابق خود بپردازند اما قرارداد اخیر این مربی با بن یاس حالا استقلال را از زیر بار پرداخت این مبلغ سنگین رها می‌کند و دغدغه های ناشی از شکایت این مربی را از بین خواهد برد. البته رهایی ازاین گرفتاری منوط به دقت باشگاه استقلال در شیوه قطع همکاری با این مربی آلمانی است. مسئولان باشگاه استقلال مدعی اند که به شفر نامه تعلیق فعالیت در باشگاه را داده اند که اگر این ادعا درست باشد ماجرا دقیقا همان گونه پیش خواهد رفت که مدیران باشگاه دوست دارند و شفر نیز دستش به جایی بند نخواهد بود ونمی‌تواند شکایتی علیه باشگاه استقلال مطرح کند اما چنانچه مسئولان باشگاه استقلال در نامه قطع همکاری با این مربی از واژه اخراج استفاده کرده باشند بدون شک ملزم به پرداخت تمام حق و حقوق این مربی خواهند شد. در همین راستا مسئولان باشگاه استقلال مدعی اند که به شفر نامه اخراج نداده اند که اگر این ادعا را ملاک قرار دهیم آنگاه شکایتی هم علیه باشگاه استقلال در فیفا انجام نخواهد شد و حتی باشگاه استقلال می‌تواند مبالغ باقی مانده از قرارداد سرمربی سابق را به عنوان حق رضایتنامه نیز نزد خود نگه دارد و شفر را با همان دریافتی های سابق به تیم بن یاس امارات منتقل کند.

برچسب‌ها: وینفرد شفر استقلال تهران

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

121 Fc Bar‌celona‌1398/03/07

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi