خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار یوونتوس
اتحاد یوونتوس
12
6,302

ایگواین: برایم مهم نیست که مردم چه می‌گویند

ایگواین: برایم مهم نیست که مردم چه می‌گویند
ستاره آرژانتینی چلسی در سال‌های اخیر انتقادات زیادی را تحمل کرده است...
مهاجم چلسی از روزهای حضورش در لندن می‌گوید.

به گزارش مدال، گونزالو ایگواین، مهاجم 31 ساله آرژانتینی که به صورت قرضی از یوونتوس در چلسی توپ می‌زند، اخیرا به دلیل انتقادهای شدید از تیم ملی آرژانتین خداحافظی کرد. ایگواین در خصوص شرایطش صحبت‌های جالبی انجام داد:

"همیشه بابت مخفی شدن و بیرون نیامدن از خانه از ترس این که مردم چه می‌گویند، حسرت خوردم. افرادی هستند که باعث درد و رنج شما می‌شوند و خیلی کارهای بد دیگر انجام می‌دهند اما بدون هیچ شرمندگی، به زندگی خود ادامه می‌دهند. اما من که نه کسی را کشته ام و نه کار بد دیگری انجام داده ام و شغلم فوتبال بازی کردن است، چرا نتوانم از خانه بیرون بروم؟ به محض این که این موضوع را فهمیدم، آزادانه به زندگی خودم ادامه دادم. از این بابت خوشحالم چون عمر می‌گذرد و وقتی 40 یا 50 ساله باشید، دیگر زمان به عقب بازنخواهد گشت. حالا بهتر زندگی می‌کنم."

وی ادامه داد:

"از بابت انتقادات خیلی رنج کشیدم. حتی اگر شبکه‌های اجتماعی را هم چک نکنید، بازهم اخبار به گوش شما خواهد رسید. اکنون در مرحله ای از زندگی هستم که هیچ‌چیزی نمی تواند به من آسیب بزند. من در بهترین لیگ‌ها و بهترین تیم‌های دنیا بازی کرده ام و سه حضور در جام جهانی و کوپا آمریکا داشته ام. دیگر برایم مهم نیست که مردم چه می‌گویند. بر این ترس غلبه کرده ام. وقتی بچه بودم تصورش را نمی‌کردم که حتی ده درصد از دستاوردهای امروزم را داشته باشم. چرا باید از حرف‌های دیگران نگران باشم؟ من انسان خوبی هستم و هر کجا که بوده ام خوب کار کرده ام. می‌خواهم مردم مرا به خاطر خوب بودن خودم دوست داشته باشند نه تعداد جام‌هایی که کسب کرده ام."

برچسب‌ها: ایگواین یووه چلسی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

95 شهبازان آبی1398/02/02

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi