خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار رئال‌مادرید
اتحاد رئال‌مادرید
3
100,130

والورده: امیدورام در رئال ماندنی شوم

والورده: امیدورام در رئال ماندنی شوم
فده والورده، هافبک اروگوئه ای رئال مادرید از تمایلش برای ماندن در این باشگاه خبر داد.

به گزارش "ورزش سه"، فده والورده از تیم دوم رئال مادرید کارش را شروع کرد و پس از یک فصل حضور قرضی در لاکرونیا به رئال بازگشت. او در زمان سانتی سولاری مورد اعتماد این مربی قرار داشت و با بازگشت زیدان، او توانسته نظر مساعد این مربی را هم جلب کند و روز گذشته از ابتدا برابر ایبار به میدان رفت و تا انتها نیز در زمین ماند.

والورده در پایان بازی گفت:« هر جا مربی بخواهد، بدون مشکل بازی می کنم. اینجا رئال است و باید در هر بازی با پیروزی پا به میدان گذاشت. تحت هیچ شرایطی بی انگیزه نشده ایم و می خواهیم فصل را به خوبی تمام کنیم. بودن در رئال به هر بازیکنی انرژی و قدرت می دهد. به پوشیدن پیراهن رئال افتخار می کنم.»

والورده در مورد زیدان گفت:« زیر نظر سولاری و حالا زیدان برای رئال بازی کرده ام و همیشه سعی کرده ام کاری که مربیان می خواهند را به درستی انجام دهم و از فرصت هایی که نصیبم می شود، به خوبی استفاده ببرم. وقتی رضایت مربیان را جلب می کنید، اتفاقی لذت بخش است.»

آینده:« دوست دارم در رئال بمانم؛ چون همیشه رویای بازی در این تیم را داشتم. به این آرزو رسیده ام و همیشه سعی کردم، تمام توانم را در زمین بگذارم. اگر من را هم نخواهند، وجدانم راحت است که تمام تلاشم را کرده ام. در مورد آینده من، باشگاه و سرمربی تصمیم گیرنده خواهند بود. امیدوارم فصل بعد هم در رئال بمانم.»

برچسب‌ها: والورده رئال مادرید

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

59 هایزنبرگ کبیر1398/01/18

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi