خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار رئال‌مادرید
اتحاد رئال‌مادرید
3
100,117

رونالدو و اعلام حمایت از زیدان و والورده

رونالدو و اعلام حمایت از زیدان و والورده
پس از شکست بارسا از لیورپول و حذف این تیم از لیگ قهرمانان، ارنستو والورده تحت شدیدترین انتقادات قرار گرفت و بسیاری خواهان اخراج او شده اند؛ ولی باشگاه بارسلونا همه چیز را به پس از فینال کوپا دل ری موکول کرده است.

قطعا در صورت شکست بارسا از والنسیا در بازی نهایی، باید منتظر اخراج والورده باشیم.

رونالدوی برزیلی در دفاع از ارنستو والورده گفت:« بارسا مثل رئال، باشگاهی بسیار بزرگ است و هر سال برای فتح تمام جام ها می جنگد. انتظارات از بارسا بسیار بالاست؛ اما معتقدم این همه انتقادی که از والورده پس از شکست مقابل لیورپول می شود، اغراق آمیزند. فتح لیگ قهرمانان دشوارتر از حد تصور است. بارسا از نظر من یک تیم فوق العاده است و والورده ثابت کرده است که مربی بسیار توانایی است.»

منابع اسپانیای ادعا کرده اند که زیدان قصد دارد فصل بعد پس از فروش کیلور ناواس، پسرش لوکا را به عنوان دروازه بان دوم رئال انتخاب کند. خبری که واکنش هایی منفی به دنبال داشت.

رونالدو در دفاع از این تصمیم زیزو گفت:«از نظر من، زیدان آنقدر اعتبار دارد که هر بازیکنی را که بخواهد، در فهرست تیمش قرار دهد. او می تواند هر بازیکنی را برای تیمش انتخاب کند. این حق زیدان است.»

برچسب‌ها: رئال مادرید رونالدو زیدان والورده

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

7 0

222 ᴍᴀʀɪʟʏɴ ᴍᴏɴʀᴏᴇ1398/02/26

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi