خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار رئال‌مادرید
اتحاد رئال‌مادرید
3
100,131

استفاده رئال از مارکا به عنوان ابزار تبلیغاتی

استفاده رئال از مارکا به عنوان ابزار تبلیغاتی
دیلی‌میل مدعی شد رئال مادرید قصد دارد با استفاده از حربه‌های غیرمنصفانه هزینه جذب ادن هازارد از چلسی را کاهش دهد ولی باشگاه لندنی به مبلغی کمتر از 100 میلیون پوند راضی نخواهد شد.

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه انگلیسی دیلی‌میل مدعی شد با وجود اینکه رسانه‌های اسپانیایی از توافق چلسی و رئال مادرید برای انتقال هازارد به پایتخت اسپانیا با قراردادی 86 میلیون پوندی خبر می‌دهند ولی این تاکتیک‌ها که دیلی‌میل از آنها به عنوان تاکتیک‌های کثیف یاد کرده، قیمت هازارد را پایین نخواهد آورد و چلسی مصمم است ستاره بلژیکی خود را با مبلغی کمتر از 100 میلیون پوند از دست ندهد.

دیلی‌میل باشگاه رئال مادرید را متهم کرد که از روزنامه مارکا به عنوان ابزاری برای چانه‌زنی استفاده می‌کند ولی گفت این تلاشها در موضع چلسی تغییری بوجود نخواهد آورد و باشگاه لندنی که خود را برای ممنوعیت نقل و انتقالاتی فیفا آماده می‌کند به مبلغی کمتر از 100 میلیون پوند برای انتقال هازارد راضی نخواهد شد.

نتیجه فرجام‌خواهی چلسی درباره ممنوعیت این باشگاه از حضور در دو پنجره نقل و انتقالات روز پنج‌شنبه مشخص خواهد شد. اما حتی اگر ممنوعیت چلسی پابرجا بماند انتظار می‌رود انتقال هازارد به رئال انجام شود.

چلسی امیدوار است با فروش هازارد، پدیده 18ساله این تیم کالوم هادسون اودوی ترغیب شود که قرارداد جدیدی با چلسی امضا کند چون در صورت عدم حضور هازارد، او شانس بیشتری برای حضور در ترکیب فیکس آبی‌های لندن پیدا خواهد کرد.

برچسب‌ها: ادن هازارد مارکا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

61 هایزنبرگ کبیر1398/01/18

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi