خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار رئال‌مادرید
اتحاد رئال‌مادرید
3
100,122

قرار داد هازارد با رئال مادرید به پایان رسید

قرار داد هازارد با رئال مادرید به پایان رسید
رئال مادرید مهاجم سابق چلسی را در پایان ژوئن آزاد می کند.ادن هازارد در پایان ژوئن پس از چهار سال حضور در رئال مادرید را ترک خواهد کرد. او دو قهرمانی لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد، اما به دلیل مصدومیت و فرم ضعیف نتوانست تاثیری بگذارد. این اعلام پس از آن منتشر شد که مارکو آسنسیو نیز جدایی خود از رئال مادرید را اعلام کرد.ادن هازارد در پایان این ماه رئال مادرید را ترک خواهد کرد، یک سال قبل از پایان قراردادش.
این ملی پوش بلژیکی در سال 2019 از چلسی به این باشگاه پیوست، در قراردادی که در صورت پرداخت تمام پاداش ها، می توانست به 130 میلیون پوند افزایش یابد.هازارد قرارداد اولیه پنج ساله خود را تا سال 2024 امضا کرد، اما دوران حضور او در رئال مادرید با مصدومیت ها و فرم ضعیف همراه بود.
او در طول دوران حضورش در رئال مادرید، در 76 بازی، 7 گل به ثمر رساند که 10 گل آن در تمامی رقابت ها در فصل 2022/23 به ثمر رسید.از جمله جام های کسب شده در این باشگاه می توان به دو قهرمانی لالیگا، یک قهرمانی لیگ قهرمانان و یک کوپا دل ری اشاره کرد.در بیانیه ای آمده است: “رئال مادرید سی اف و ادن هازارد به توافق رسید. که بر اساس آن این بازیکن از 30 ژوئن 2023 از باشگاه آزاد خواهد شد.

برچسب‌ها: رئال مادرید ادن هازارد لالیگا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

41 تاج تهران1402/03/15

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi