خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بایرن مونیخ
اتحاد بایرن مونیخ
6
16,276

کنفرانس خبری کواچ قبل از بازی مقابل دورتموند

کنفرانس خبری کواچ قبل از بازی مقابل دورتموند
کواچ: هنوز در یک بازی بزرگ برنده نشده ایم؛ بایرن مونیخ بازیکنی همانند کانته را در ترکیب خود کم دارد.
بایرن مونیخ در حالی خود را برای دیدار با دورتموند آماده می کند که وضعیت چند بازیکن کلیدی این تیم هنوز مشخص نیست.

طرفداری - بایرن مونیخ در آستانه دیدار سرنوشت ساز مقابل بوروسیا دورتموند، در جام حذفی آلمان به میدان رفت و در میان تعجب همگان با نتیجه 5-4 و به سختی از سد هایدنهایم عبور کرد و راهی مرحله نیمه نهایی رقابت ها شد. بایرن مونیخ هفته گذشته مقابل فرایبورگ متوقف شد و اکنون بهترین فرصت را برای صدر نشینی مجدد در اختیار خواهند داشت و اگر تیم کواچ در این بازی امتیاز از دست دهد، قهرمانی از مونیخ دور خواهد شد.

بازی مقابل هایدنهایم:
دیروز بازی عجیبی بود. کارت قرمز برای ما مشکلاتی ایجاد کرد اما در نیمه دوم درست عمل کردیم. آنچه من را اذیت کرد این بود که به هایدنهایم اجازه دادیم به بازی برگردند. ما باید به عنوان یک تیم دفاع کنیم. شما باید بخواهید که این را انجام دهید. هجوم یک هنر است و دفاع یک مهارت. اگر حتی شما یک هنرمند هم باشید باید به خوبی دفاع کنید. تمامی جوانب آن بازی منفی نبودند. باید در بازی بالانس را پیدا کنید. نکته مثبت این بود که بازی را با برد پشت سر گذاشتیم. در پایان ما با وجود یک بازیکن کمتر کامبک زدیم.
زیاد گل خوردن و مشکلات دفاعی تیم:
دفاع کردن آسان ترین چیز برای یک مربی است، اما نکته مهم و تعیین کننده در آن این است که آیا بازیکن می خواهد آن را انجام دهد یا نه. باید از خود سئوال کنیم. ما در 43 بازی رسمی 40 گل دریافت کرده ایم، و این به اندازه کافی خوب نیست. دفاع کردن از مدافعین شروع نمی شود، بلکه از جلوتر آغاز می شود.
فرانسه به این خاطر در جام جهانی قهرمان شد که خوب بازی می کردند و در ضمن خوب هم دفاع می کردند. کانته در آن قهرمانی مهمترین نقش را بازی کرد. در قهرمانی ها رئال مادرید در لیگ قهرمانان هم دفاع کردن عامل اصلی بود. عقب زمین قهرمانی ها را تعیین می کنند. شاید ما چنین بازیکنی (کانته) را در ترکیب خود نداشته باشیم اما دنبال آن خواهیم گشت و آن را پیدا می کنیم.
ناکامی در بازی های بزرگ:
ما در بازی مقابل آژاکس در آمستردام تیم بهتر بودیم، در بازی رفت مقابل دورتموند نیمه اول کامل در اختیار ما بود. در بازی برابر لیورپول تا دقیقه 70 بازی برابر دنبال می شد. ما تاکنون در بازی های بزرگ پیروزی کسب نکرده ایم اما روز شنبه آن را انجام می دهیم.
فشار:
من می توانم با تحت فشار بودن زندگی کنم. می دانم که در بایرن مونیخ باید همه عناوین ها را کسب کنی و بازی ها را برنده باشی. نایب قهرمان اولین بازنده است. اینجا همیشه فشار وجود دارد.
وضعیت بازیکنان:
آرین روبن بازی نخواهد کرد، این وضعیت برای دیویس هم وجود دارد. آلابا دوباره تمرین کرد و وضعیت او خوب به نظر می رسید. هامس کمی مشکل کشاله ران دارد. لواندوفسکی کمی مریض است اما اگر همانند دیروز بازی کند مشکلی نخواهد بود. درباره نویر، جمعه تصمیم می گیریم.

برچسب‌ها: بایرن مونیخ نیکو کواچ (سرمربی) بوروسیا دورتموند

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

5 0

104 Güneyazerbaycan1398/01/15

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi