خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بایرن مونیخ
اتحاد بایرن مونیخ
6
16,276

باید به دورتموند نشان بدهیم که چقدر می‌خواهیم قهرمان شویم

باید به دورتموند نشان بدهیم که چقدر می‌خواهیم قهرمان شویم
نیکو کوواچ، سرمربی بایرن مونیخ که تیمش دیروز صدر جدول را به بوروسیا دورتموند واگذار کرد از بازیکنانش خواست هفته آینده در بازی مقابل دورتموند جبران کرده و به صدر جدول بازگردند.

به گزارش فرتاک ورزشی،
بایرن مونیخ دیروز در هفته بیست و هفتم بوندس‌لیگا درحالیکه می‌توانست با پیروزی مقابل فرایبورگ به صدرنشینی خود در بوندس‌لیگا ادامه دهد با این تیم به تساوی 1-1 رسید تا صدر جدول را به رقیب سرسختش دورتموند واگذار کند. درحالیکه بایرن و دورتموند هفته آینده در دیداری حساس و تعیین‌کننده به مصاف هم می‌روند نیکو کوواچ، سرمربی بایرن خطاب به بازیکنانش گفت که در بازی مقابل دورتموند باید پیروز شوند.

نیکو کوواچ بعد از تساوی دیروز بایرن مقابل فرایبورگ گفت:" حالا دیگر حتماً باید بازی بعدی‌مان مقابل دورتموند را برنده شویم. تصورم این است که بازیکنانم می‌دانند آن بازی چقدر اهمیت دارد".
سرمربی بایرن مونیخ در ادامه گفت:" ما باید به دورتموند نشان بدهیم که چقدر می‌خواهیم قهرمان شویم. انتظارم این است که بازیکنانم آنها را تحت فشار قرار دهند و هفته آینده در مقابل دورتموند تهاجمی و با روحیه بالا بازی کنند".

کوواچ در ادامه صحبت‌هایش از فرصت‌های زیادی که تیمش در نیمه دوم بازی مقابل فرایبورگ از دست داد ابراز ناراحتی کرد و گفت:" ما در نیمه دوم باید از آن همه فرصت گلزنی، حداقل از یکی از آنها استفاده می‌کردیم. خودمان با دست خودمان بازی را مساوی کردیم و این واقعا ناراحت‌‌کننده است".

برچسب‌ها: بایرن مونیخ بوروسیا دورتموند نیکو کواچ (سرمربی)

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

141 Güneyazerbaycan1398/01/11

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi