خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,043

قهرمان زودهنگام بارسا؟ 3 سال پیش را به یاد دارم

قهرمان زودهنگام بارسا؟ 3 سال پیش را به یاد دارم
دو گل مسی یک پیروزی دیگر برای بارسا در دربی کاتالونیا به همراه داشت. فاصله با اتلتیکوی رده دوم، 10 امتیاز است و 9 بازی دیگر تا انتهای فصل باقیمانده است.

سرخیو بوسکتس، هافبک ارزشمند بارسا در پایان بازی گفت:« بازی سختی بود و سه امتیاز به راحتی به دست نیامد. اسپانیول کاملا دفاعی بازی می کرد و زمانی که از موقعیت ها استفاده نکنید، حریف اعتماد به نفس بیشتری می گیرد. در نهایت اما عدالت رعایت شد و ما مزد برتری خودمان را گرفتیم.»

بوسکتس در مورد درخشش مسی گفت:« همه لئو را می شناسیم. اینکه چه بازیکن مهمی برای ماست و چه توانایی هایی دارد. گل کاشته او تماشایی بود و دیگر به این گونه گل های او عادت کرده ایم هرچند که تحت هر شرایطی کار او ارزشمند است.»

قهرمانی زودهنگام در لالیگا:« واضح است که حاشیه امنیت خوب و بزرگی در صدر جدول داریم؛ ولی سه سال پیش را یاد دارم که سه بازی متوالی را باختیم و یکی را مساوی کردیم تا رئال به یک امتیازی ما رسید. شرایط به گونه ای شد که باید 4 بازی پایانی را می بردیم. با چند لغزش، حاشیه امنیت خوبمان از بین خواهد رفت.»

برچسب‌ها: بارسلونا بوسکتس

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

154 تیم قوی مصطفی1398/01/12

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi