خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,729

سال عجیب و پرماجرا برای ستاره استقلال؛از ظلم بزرگ کی روش تا.

سال عجیب و پرماجرا برای ستاره استقلال؛از ظلم بزرگ کی روش تا.
سال ۹۷ برای وریا غفوری بازیکن تیم استقلال سال عجیبی بود. این بازیکن در لیگ هفدهم و با آمدن وینفرد شفر به دوران اوج خود بازگشت و زننده تک گل دربی برگشت سال گذشته بود. در روز‌های که وریا غفوری آماده نشان می‌داد و همه منتظر حضور او در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه بودند، کارلوس کی‌روش نام او را خط زد و رامین رضاییان را به جام جهانی برد.

بسیاری از کارشناسان این انتخاب را نادرست نامیده و خواهان حضور غفور‌ی شدند، اما بازیکن کردستانی استقلال بدون هیچ مصاحبه‌ای سکوت کرد.

با شروع لیگ جدید، غفور‌ی هم به مانند استقلال افت کرده بود، اما کم شرایط آرمانی را پیدا کرده و همراه تیم ملی راهی جام ملت‌های آسیا شد. اگر چه غفوری در دو دیدار از ابتدا بازی کرد، اما موفقیت‌های او در استقلال ادامه داشت. مهم‌ترین سکانس زندگی غفور‌ی به اواخر سال برمی‌گردد، جایی که او با پست‌هایش در صفحه شخصی جنجالی شد.

برچسب‌ها: وریا غفوری تیم ملی ایران کارلوس کی روش وینفرد شفر(سرمربی)

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

8 0

267 Sayer Sport1397/12/29

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi