خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,727

پایان جلسه دادگاه CAS درباره سوپرجام

پایان جلسه دادگاه CAS درباره سوپرجام
امروز مدیران دو باشگاه پرسپولیس و استقلال در دادگاه CAS صحبت های خود در خصوص این مسابقه را انجام دادند. این جلسه از ساعت ۱۲ به وقت ایران برگزار شد و دادگاه پس از شنیدن صحبت های طرفین، زمان اعلام رای را پایان اردیبهشت ماه اعلام کرد.

در تابستان ۹۷ زمانی که استقلال در ترکیه حضور داشت، سازمان لیگ پرسپولیس را قهرمان سوپرجام اعلام کرد و چند ماه بعد نیز جام را به این باشگاه داد اما آبی ها شکایت خود در این باره را به دادگاه عالی ورزش انجام دادند تا قهرمانی سرخ ها در هاله ای از ابهام قرار گیرد. با این حال ایرج عرب در چند نوبت تاکید کرد که «رای دادگاه CAS به نفع پرسپولیس خواهد بود.» البته استقلالی ها نیز چنین عقیده ای دارند.

در نهایت اعلام رای در پایان اردیبهشت، همزمان با پایان لیگ نیز خواهد بود و سرخابی ها فرصت این را دارند که علاوه بر جشن گرفتن قهرمانی لیگ، پیروزی در یک موضوع مهم را هم جشن بگیرند.

برچسب‌ها: استقلال پرسپولیس سوپر جام

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

4 0

166 ᴍᴀʀɪʟʏɴ ᴍᴏɴʀᴏᴇ1397/12/24

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi