خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار رئال‌مادرید
اتحاد رئال‌مادرید
3
100,128

در مادرید فقط یک نفر خواهان بازگشت مورینیو است!

در مادرید فقط یک نفر خواهان بازگشت مورینیو است!
به گزارش "ورزش سه"، پروژه رئال مادرید با سانتیاگو سولاری ناکام ماند و بی شک به زودی نام یک سرمربی جدید برای هدایت این تیم انتخاب خواهد شد. فلورنتینو پرز علاقمند به بازگشت دوباره مورینیو به برنابئو است اما به نظر می رسد در باشگاه فقط او چنین خواسته ای دارد و این انتخاب مورد نظر دیگر ارکان مجموعه نیست.

خوزه آنخل سانچس، مدیر امور ورزشی رئال مادرید علاقه ای به بازگشت سرمربی پرتغالی ندارد. اختلاف مورینیو با بازیکنی سرخیو راموس، کریم بنزما و مارسلو و همچنین عملکرد ضعیف در فصل آخر حضور در برنابئو، دلایل مخالفان بازگشت مورینیو به برنابئو است. در آخرین فصل حضور سرمربی پرتغالی، رئال مادرید در فینال کوپا دل ری برابر اتلتیکومادرید شکست خورد، در نیمه نهایی لیگ قهرمانان حذف شد و با 15 امتیاز اختلاف، پشت سر بارسلونا در لالیگا قرار گرفت.

گزینه بعدی زین الدین زیدان بود اما سرمربی فرانسوی نیز در پاسخی کوتاه مدعی شد فعلا قصد بازگشت به برنابئو را در سر ندارد. برخی اعضای باشگاه یوواخیم لوو را به فلورنتینو پرز پیشنهاد داده اند اما مورینیو گزینه اول اوست و به نظر نمی رسد پرز خیال تغییر ذهنیت خود را داشته باشد.

برچسب‌ها: مورینیو رئال مادرید

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

118 هایزنبرگ کبیر1397/12/18

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi