خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایران
اتحاد ایران
1
128,334

کسی که مثل هیچکس نیست

کسی که مثل هیچکس نیست
به گزارش "ورزش سه" تاریخ فوتبال ایران همواره در برهه های مختلف چه در رده باشگاهی و چه در رده های ملی شاهد بازیکنانی ارمنی تبار و در عین حال ایرانی بوده است که هر کدامشان درعصر خودشان بازیکنانی تاثیر گذار و البته با اخلاق بوده اند .

کمتر به خاطر داریم که بازیکنی ارمنی با هر درجه از میزان شهرت و محبوبیتش وارد مسائل حاشیه ای شده باشد و این خاصیت بارز را می توانستیم در قامت باشگاه آرارات ببینیم که متاسفانه این روزها کمتر محلی از اعراب دارد.

اگر بخواهیم تعدادی از آنها را نام بریم می توانیم به این نام ها اشاره کنیم که هر کدامشان در تیم های باشگاهی و حتی تیم ملی روزهای خوبی را پشت سر گذاشتند.

کاروحق وردیان، ویگن زینعلی،آندرانیک اسکندریان،ادموند اختر، وازگن صفریان،مارکار آقاجانیان ، فرد ملکیان، ادموند اختر، ادموند بزیک و... در نهایت آندارنیک تیموریان یا همان آندوی فوتبال ایران که امروز روز تولد این هافبک جنگنجو و خستگی ناپذیر فوتبال ایران است.

آندو فوتبالش را در کنار نسل موفق باشگاه استقلال همراه با مجتبی جباری، خسرو حیدری، وحید طالب لو، امیر حسین صادقی، پیروز قربانی و... در امید های آن تیم پی گرفت و به همراه با همین باشگاه به عناوین زیادی دست پیدا کرد.

برچسب‌ها: ایران تیموریان تولد

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

11 3

189 اورین یونایتد1397/12/16

✌ℓøṽεℓøґᾔ۪1۫7۫✌: تولدت مبارک زال دو تبار

17 اسفند (12:54)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi