خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایران
اتحاد ایران
1
128,352

رایا اسپرت:تیموریان بازیکن قدرتمند ام صلال و تیم ملی ایران

رایا اسپرت:تیموریان بازیکن قدرتمند  ام صلال و تیم ملی ایران
رایا اسپورت قطر در شماره امروز خود بازیکنان احتمالی اخراجی در ماه ژانویه را پیش بینی کرد و در این میان مطالبی را در رابطه با تیم های ام صلال و العربی نیز منتشر ساخت.
به گزارش کاپ،رایا اسپرت قطر درباره بازیکن خروجی تیم العربی می نویسد:جونیور دوترای برزیلی در ماه ژانویه از تیم العربی جدا خواهد شد.او در بعضی از بازی ها روی نیمکت ذخیره ها حضور داشت و اننظارات تیم العربی را برآورده نکرده است.دوترا فقط در بازی با تیم لخویا فوق العاده ظاهر شد.
دوترا کاندیدای اصلی ترک تیم العربی در ماه ژانویه است.رایا اسپرت نامی بازیکن دیگری از العربی را در لیست اخراجی ها قرار نداد.
تیم ام صلال هم در گزارش رایا اسپرت قرار داشت.ژرمی آلیادیق،مهاجم فرانسوی و بازیکن سابق تیم های مطرح آرسنال،وستهام،میدلزبرو و سلتیک در لیست خروجی های تیم امصلال قرار دارد.
ژرمی در بسیاری از دیدارهای فصل جاری تیم ام صلال در لیگ ستارگان قطر روی نیمکت ذخیره ها حضور داشت و ظاهرا سرمربی ترکیه ای اعتقادی به او ندارد.
رایا اسپرت سپس نام آندرانیک تیموریان را هم به میان می کشد و می نویسد:درباره تیموریان اخبار دقیقی وجود ندارد.او بازیکن بسیار قدرتمندی در تیم ام صلال و تیم ملی ایران است.احتمالا در نیم فصل دوم شاهد نمایش متفاوت تری از او خواهیم بود.
احتمالا آندارنیک همچنان با تیم ام صلال ادامه همکاری خواهد داد و همه چیز بستگی به نظر سرمربی دارد.

برچسب‌ها: ایران تیموریان ام صلال

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 0

404 بطالت1394/10/04

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi